windows 7 mce codec probleem

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
wat is mijn probleem, ik heb een dvd in .ts en .vob bestanden op mijn pc staan, maar mediacenter speelt ze wel af, maar dan heb ik alleen geluid en geen beeld, welke codec mis ik? ik heb windows 7 64 bit

ik heb powerdvd er al opgezet omdat dat in windows xp mce ook de oplossing was, maar dit help dus niet, verder staat k-lite codec pack erop

ik ben al twee dagen aan het zoeken op google en op got maar ik kan het niet vinden, waar kijk ik overheen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Speelt een ander OS het geluid wel af? Of gewoon een ander programma (vlc, powerdvd,...)
Het lijkt me namelijk best handig om eerst je data te vrijwaren van problemen...

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Meeuw
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 21:38
Volgens mij in het Windows 7 ervaringen topic ook al eens voorbij gekomen. Kon het zo snel niet vinden, maar kwam wel een codecspack speciaal voor Windows 7 tegen, misschien dat je die eens kan proberen.

Windows 7 Codecs

I'm a bird! I'm a plane! I'm a choo-choo train!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ja windows media player en power dvd spelen het zonder problemen af, ik zal die windows 7 codecs eens gaan proberen

net ff de codec pack geinstaleerd, werkt nog niet en nou zie ik ook de thumbnails niet meer :'(

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2009 14:43 ]