Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:54
Bij ons op werk draagt iemand per locatie de storingstelefoon. Als er dan zich dan ergens in de regio een storing voordoet die niet vanaf het hoofdkantoor in Maastricht verholpen kan worden wordt degene met de storingstelefoon erop afgestuurd.

Vanaf morgen moet ik de storingstelefoon overal meenemen en omdat ik al een iPhone heb loop ik straks dus rond met 2 toestellen.

Nu is mijn vraag, is het mogelijk om alle inkomende gesprekken van de storingstelefoon automatisch door te verbinden naar mijn iPhone? Zodat ik dus de storingstelefoon thuis kan laten liggen en alles kan afhandelen vanaf mijn iPhone!

I hope so!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Here's an idea: vraag het je baas/systeembeheerder/telefoonaanreiker/bedrijf/whatever eens? Misschien kan jullie centrale het wel. Misschien kan je provider wel doorverbinden (sterretje huppeldepup sterretje ofzo). Misschien kan 't toestel het wel. En misschien ben je wel niet de eerste die dit bedacht en weten ze het op de zaak dus wel.

[ Voor 67% gewijzigd door RobIII op 09-07-2009 19:25 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Wat RobIII ook zegt: dit zal je op je werk moeten vragen, wij kennen de situatie niet en kunnen er dus niet bij helpen.

Omdat ik er vanuit ga dat iets of iemand op je werk je hiermee kan helpen, sluit ik het topic.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Dit topic is gesloten.