Interactive map

Pagina: 1
Acties:
  • 157 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben samen met een klein team bezig een WW 2 campagne the maken voor een Source engine mod met de naam ''Resistance and Liberation''.

Hiervoor wil ik gebruik maken van een interactive map waar de teams op een grid nieuwe gebieden kunnen aanvallen en en het vervolgens uitvechten in de Mod zelf.

Nu is mijn vraag hoe ik dit het beste kan realiseren , Ik heb zelf vrij weinig kennis van programeren.

De eisen zijn :

1) map opgedeeld door een grid.
2) Max 3 teams op 1 vak van het grid.
3) Team leider moeten zelf hun positie van het team op de map kunnen veranderen.
4) Conflicten tussen axis an allies moeten weergegeven worden .
5) Aantal gegevens moet worden gelinkt aan bepaalde plaatsen en teams op de map.

Ik kan hier wel wat tips voor gebruiken and zo erg dankbaar zijn als iemand mij kan vertellen waar ik dit het best ik kan programmeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Een goeie tip is onze Quickstart ;)
Ik zie weinig concrete vraag in je topic en als je geen kennis hebt van programmeren dan lijkt me dat een eerste vereiste voor je vragen gaat stellen ;) Vragen als "waar je het best in kan programmeren" kun je prima zelf beantwoorden als je even wat googled. En misschien is het handig om dan meteen eens te zoeken naar tutorials over programmeren (in het algemeen of voor Source engine).

Kort: We kunnen je 1001 tips geven want je vraag is érg breed. Ik zie geen concreet programmeerprobleem en dus kunnen we er in PRG niets mee.

[ Voor 22% gewijzigd door RobIII op 09-07-2009 19:11 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.