Toon posts:

pc aansluiten op micro system

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vraagje waarop hopelijk iemand het antwoord weet. Ik weet vrij weinig van apparatuur dus als je een oplossing hebt, graag uitleggen alsof ik een 8-jarige ben. ;)
Komt ie:
Ik heb hier een Micro Systeempje van Philips staan, om precies te zijn de MCM398d (http://www.consumer.phili...o-HiFi-systeem+MCM398D-12) en wil deze aansluiten op mijn pc. De installatie heeft echter geen ingang voor zo'n rood/wit-stekkertje waar je volgens mij normaal je pc en een installatie mee verbindt. Eigenlijk zit er op het micro-systeem alleen een usb-poort voor usb-sticks en externe harde schijven.
Mijn vraag: Is het mogelijk om middels een usb-kabel tussen pc en micro-systeem, het micro-systeem als speakers van je computer te laten fungeren?

Bij voorbaad dank voor de moeite van het beantwoorden van mijn vraag.

groet,

Henk

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
In de specificaties staat dat er gewoon een aux/lijningang op zit. Dan zou het toch moeten lukken?

• Groentenman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10:00
Connectiviteit
Aux-ingang Lijningang

Dus even een stereo mini-jack kabel kopen en dan kan je hem zo aansluiten op de pc.

Verwijderd

Topicstarter
Ja pfff, stom van me, die aux-ingang was me even ontschoten. Super bedankt voor de info heren!

groet,

Henk