Toon posts:

MK33 geeft problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
IK heb een half jaartje geleden zelf een nieuwe PC in elkaar gestoken (Aopen MK33, Duron 700, 64MB PC133, GeForce 1,...). Oorspronkelijk gebruikte ik de onboard sound en waren er weinig problemen (behalve dan dat de sound haperde op processor intensieve momenten(tijdens Diablo2 nogal vaak))maar ik nam aan dat dat aan de onboard-rommel lag. Na de aankoop van een SBlive!1024Player begon de miserie pas... In plaats van de haperende sound crashte mijn PC gewoon compleet op processor-intensieve momenten (Diablo2 werd onmogelijk, 3D games ook) terwijl hij oneindig bleef piepen. (niet piep-piep, gewoon pieieiep). Na de installatie van de nieuwe Detonator 3 drivers(ik dacht dat het de GF was), is het probleem verminderd. Enkel na lang spelen (3à4u) of na iets te zwaar draaien(800*600 is max, 1024 te veel) crasht hij. Ik heb enkele maanden geleden ook nog 64MB bijgekocht die weigerde te werken (blue screen na enkele minuten) op mijn mobo maar perfect werkt bij een vriend van mij. (Athlon 800, Asus mobo) Ik begrijp er dus helemaal niks meer van. Waaraan ligt het nu? Ik wil wel een nieuw(deftig) mobo kopen maar wat als dat het probleem niet is??

Verwijderd

Topicstarter
Kan het liggen aan het feit dat ik een voeding van slechts 225watt heb?

Verwijderd

Topicstarter
:'(
Er moet toch iemand zijn die me tenminste kan zeggen waaraan het zou kunnen liggen...

Verwijderd

Wat voor koeler heb je en hoe warm wordt je cpu daarmee? 64 Mb is echt asociaal weinig, 128 is echt minimaal.
En een beetje geduld mag je ook wel hebben, je moet niet binnen een paar uur antwoord verwachten |:(

Verwijderd

Topicstarter
Gewone standaard Duron-cooler (is toch niet oc).
De RAM was uit geldnood, maar zoals je al kon lezen kon ik later geen 64 bijsteken. Ik zou wel een ander merk kunnen kopen, maar wat als dat ook niet werkt. Ik heb geen poen bij hopen:)

Verwijderd

Topicstarter
bump
anyone?
Pagina: 1