Toon posts:

TOR werkt niet

Pagina: 1
Acties:
  • 1.022 views

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik probeerde vandaag TOR te installeren. De installatie lukte wel. Ik downloadde ook firebutton voor firefox en ook dat ging goed. Alles was gestart en enabled maar rechtsonder in mijn scherm staat nog steeds dat tor uitgeschakeld is. Ook bij de tor detector staat dat tor niet aanstaat. Terwijl ik toch alle stappen heb opgevolgd en bijna zeker weet dat alles aanstaat.
Ik draai windows xp32 bit.

Weet iemand wat het probleem kan zijn?
Alvast heel erg bedankt

Kaiyo

• Manuel
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11:12
Wat heb je ondertussen zelf allemaal geprobeerd en waar denk jij dat het fout is gegaan? Graag een beetje meer informatie hierover.

• BGB4rn
  • Registratie: September 2008
  • Nu online

BGB4rn

ductape en tie-wraps FTW !

Vlegel :P hoezo gebruik je eigenlijk een proxy ?

Signature

• LuckY
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Als je TOR geinstalleerd hebt moet je nog wel een TOR connectie maken.
BGB4rn schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 16:28:
Vlegel :P hoezo gebruik je eigenlijk een proxy ?
Omdat hij het niet eens is met het schenden van de privacy van sommige gebouwen :+

[ Voor 63% gewijzigd door LuckY op 09-07-2009 16:32 ]

Verwijderd

Topicstarter
Manueltje22 schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 16:28:
Wat heb je ondertussen zelf allemaal geprobeerd en waar denk jij dat het fout is gegaan? Graag een beetje meer informatie hierover.
Ik heb de handleiding opgevolgd dus ik dacht dat het misschien aan mijn firewall lag. Maar ook als die uit is werkt het niet. Ik heb het daarna opnieuw geinstalleerd maar ook zonder succes. rechtsonder in het scherm staat tor uitgeschakeld. Als ik daar op dubbelklik springt 'ie even op groen maar wordt daarna weer rood.

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Ja als daar staat dat hij uitgeschakeld is betekent dat alleen dat je hem in je frefox uit hebt staan (dus dat hij momenteel niet gebruikt wordt). Als je op die rode tekst klikt wordt hij groen en is hij ingeschakeld ;)

Daarom noemen ze het ook torbutton :+

Verwijderd

Topicstarter
LuckyY schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 16:31:
Als je TOR geinstalleerd hebt moet je nog wel een TOR connectie maken.

[...]

Omdat hij het niet eens is met het schenden van de privacy van sommige gebouwen :+
Ik kreeg een bericht : 'Connected to the TOR network' dus ik denk dat dat is wat je bedoeld? En inderdaad dat is een van de redenen. Ik word ook gek van al die reclames die precies kunnen zien waar je bent: meet girls in blabla en ik wilde eens kijken of het hiermee wegging ;)

• BGB4rn
  • Nu online

BGB4rn

Ik zou als ik de TS was eens de regels doornemen NT FAQ-

Signature

• LuckY
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 16:35:
[...]

Ik kreeg een bericht : 'Connected to the TOR network' dus ik denk dat dat is wat je bedoeld? En inderdaad dat is een van de redenen. Ik word ook gek van al die reclames die precies kunnen zien waar je bent: meet girls in blabla en ik wilde eens kijken of het hiermee wegging ;)
De reclame blijft maar dat is dan in een andere taal daarvoor kan je Beter adblockplus en noscript voor gebruiken.

Je moet echte gewoon even je settings rechts onderin je menubalk nalopen (dus niet in Firefox)

Verwijderd

Topicstarter
BGB4rn schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 16:35:
Ik zou als ik de TS was eens de regels doornemen NT FAQ-
En op welke regel moet ik letten?

• LuckY
  • Niet online
Hij denkt blijkbaar over de beveiliging omzeilen. Maar wat als de TS thuis TOR wilt?
Ik gebruikte het ook gewoon thuis. dan omzeil je geen beveiliging.

Verwijderd

Topicstarter
LuckyY schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 16:38:
[...]

De reclame blijft maar dat is dan in een andere taal daarvoor kan je Beter adblockplus en noscript voor gebruiken.

Je moet echte gewoon even je settings rechts onderin je menubalk nalopen (dus niet in Firefox)
Waar moet ik dan op letten?

• BGB4rn
  • Nu online

BGB4rn

Verwijderd schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 16:39:
[...]

Waar moet ik dan op letten?
Oeps, niet helemaal goed gelezen, maar adblockers werkten in de meeste gevallen prima, waar je wel op moet letten als je er een of meerdere gebruikt is dat je tweakers.net even in de whitelist zet omdat dat toch een stuk sponsoring is, er staan ban's op als ik het goed heb.

Signature

• LuckY
  • Niet online
Is De full package geinstalleerd (Vidalia/tor/Privoxy)?
Welke opties geven de Vidalia Control Panel je (en welke kleur is je ui onderin je scherm).
Staat PrivoxY enabled?
Je network map refreshen doet ook wonderen.
En zelf iets uitzoeken is ook niet verkeerd........

En met de Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/templates/tweakers/images/icons/edit.gif kan je je bericht wijzigen, dus dat je niet 2 keer onder elkaar hoeft te posten.

[ Voor 33% gewijzigd door LuckY op 09-07-2009 16:46 ]

Verwijderd

Topicstarter
BGB4rn schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 16:43:
[...]

Oeps, niet helemaal goed gelezen, maar adblockers werkten in de meeste gevallen prima, waar je wel op moet letten als je er een of meerdere gebruikt is dat je tweakers.net even in de whitelist zet omdat dat toch een stuk sponsoring is, er staan ban's op als ik het goed heb.
Ok bedankt voor de tip ;)

Maar ik wil nog steeds erg graag dat tor werkt. Vooral omdat ik niet snap waarom het niet werkt terwijl niks erop duidt dat er iets fout is ;)

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:18

bonzz.netninja

Niente baffi

Ik was net eens aan het kijken naar https://www.jondos.de/en/. Dat is ontwikkeld door de uni van dresden en schijnt ook prima te werken als alternatief voor de (trage) service van tor

[ Voor 15% gewijzigd door bonzz.netninja op 09-07-2009 16:47 ]

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.wegmetbigtech.nl

Verwijderd

Topicstarter
LuckyY schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 16:44:
Is De full package geinstalleerd (Vidalia/tor/Privoxy)?
Welke opties geven de Vidalia Control Panel je (en welke kleur is je ui onderin je scherm).
Staat PrivoxY enabled?
Je network map refreshen doet ook wonderen.
En zelf iets uitzoeken is ook niet verkeerd........

En met de [afbeelding] kan je je bericht wijzigen, dus dat je niet 2 keer onder elkaar hoeft te posten.
Sorry...

Full package is geinstalleerd.
In de werkbalk staat een P met een blauwe rand eromheen en die is enabled (in de handleiding staat dat dit goed is)
De ui in de werkbalk is groen en als ik die open (vidalia control panel staat er bovenin: Connected to the Tor network. De opties die ik dan heb zijn : Stop tor, setup relaying, view the network, use a new identity.

En waar kan ik mijn network map refreshen?
bonzz.netninja schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 16:47:
Ik was net eens aan het kijken naar https://www.jondos.de/en/. Dat is ontwikkeld door de uni van dresden en schijnt ook prima te werken als alternatief voor de (trage) service van tor
Oke daar zal ik zeker even naar kijken als ik tor niet aan de praat krijg bedankt.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2009 16:52 ]

Verwijderd

Als je naar www.watismijnip.nl gaat, zie je dan wel een ander IP adres of zie je dan je echte, dus dat Tor helemaal niet werkt?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 16:52:
Als je naar www.watismijnip.nl gaat, zie je dan wel een ander IP adres of zie je dan je echte, dus dat Tor helemaal niet werkt?
Daar staat inderdaad mijn ip. Tor werkt dus niet maar nogmaals.. al mijn progammas zijn goed geinstalleerd

• LuckY
  • Niet online
Druk eens op Setup a new identity en probeer dan eens je TOR button te gebruiken.
Of stel de proxy server van je webbrowser in naar TOR.... echter werkt JONDOS.de heel goed (net even getest) :>

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Klik nu eens op die rode tekst rechtsonderin, daarmee moet je hem namelijk aanzetten in firefox. Dat is de torbutton

Verwijderd

Topicstarter
LuckyY schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 16:58:
Druk eens op Setup a new identity en probeer dan eens je TOR button te gebruiken.
Of stel de proxy server van je webbrowser in naar TOR.... echter werkt JONDOS.de heel goed (net even getest) :>
Nope ook dan springt 'ie weer op rood. Hoe stel ik de proxy server van m'n webbrowser in naar tor?
ik222 schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 16:59:
Klik nu eens op die rode tekst rechtsonderin, daarmee moet je hem namelijk aanzetten in firefox. Dat is de torbutton
Dat had ik al gedaan maar dan springt 'ie weer op rood

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2009 17:03 ]

Verwijderd

Anders eens ipv torbutton FoxyProxy proberen.

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17:31

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Sorry hoor, maar dat je applicatie niet werkt, of geen verbinding kan maken met een P2P netwerk, heeft niets met Netwerken te maken.

Het product hefet ongetwijfeld een prima install guide, dus ik raad je aan om die nogmaals een keer door te nemen. Verder is GoT geen helpdesk, dus ook niet voor jouw programma.

Mocht je er niet uitkomen, dan kan je in Client Software Algemeen beter eens rondkijken.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.