Verwijderd

Topicstarter
halloo,

ik was van plan een game pc te gaan kopen.
maar nu hoor ik dat ik beter een pc zelf kan laten maken speciaal voor het gamen
ik ben niet helemaal thuis in de computer wereld,
op een site kon je de materialen selecteren
zouden jullie me willen helpen van het selecteren van de materialen
of hebben jullie iets simpelers in gedachten en kunnen jullie mij een desktop aanraden
graag meer informatie.

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:45
Check de Best Buy Guide eens: http://tweakers.net/reviews/1308/4
Verder zijn dit soort topics eigenlijk niet meer toegestaan geloof ik

[ Voor 52% gewijzigd door sig69 op 09-07-2009 16:14 ]

Roomba E5 te koop

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:14

AzzKickah

06-CENSORED

Ik zou als ik jou was eerst even de FAQ's doornemen op dit forum over het hoe en wat.
Ook staan in die FAQ's richtlijnen en tips over hoe je het beste kunt bepalen wat voor PC je moet nemen.

Maar uit je post blijkt op voorhand al dat je dit niet gedaan hebt.

:)

• Vaporized
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-02-2025
Hmm,

Je zult wel nieuw zijn op GoT hier dus welkom.

Dit is niet helemaal de manier om een topic te openen, zoals je zelf al aangeeft heb je er niet veel kaas van gegeten maar je zou je wel iets beter kunnen inlezen want zo klakkeloos hulp vragen kan iedereen..

Lian Li PC70 - i7 860 @ 3.8Ghz- P7P55D-E - Xonar D2X 7.1 - 1600Mhz C7D Dominators - Mugen2 - Sapphire HD6950 2Gb - Intel Postville 80Gb & Samsungs 500Gb Raid 0 - Samsung 24'' 2443BW - Logitech Z5500 5.1

• BGB4rn
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19:46

BGB4rn

ductape en tie-wraps FTW !

Wat doe je om te beginnen in PMG en niet in CSL, in csl kun je kijken naar systemen, pmg is alleen voor losse componenten zegmaar en problemen.
Verder kan je ook best zelf een BBG bekijken naar wat je nodig hebt, verder is het wel handig te vertellen welke games je wil gaan spelen op het systeem op welke res.

spuit 11

[ Voor 4% gewijzigd door BGB4rn op 09-07-2009 16:15 ]

Signature

Verwijderd

Topicstarter
ik ben idd nieuw op dit forum.
ik zal gelijk maar eens de FAQ door lezen.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

De BBG is inderdaad de plek om te beginnen. Omdat dit soort topics in losse vorm niet de bedoeling zijn gaat deze op slot. In Complete Systemen & Laptops kun je terecht voor de diverse BBGtopics.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.