Goedemiddag iedereen,
Ten eerste is dit geen wat is beter of ik wil mijn systeem laten zien topic.
Ik ben sinds een tijdje erg fanatiek geweest met mijn systeem, maar nu zit ik te denken om aan de waterkoeling te gaan maar ik weet zelf niet wat nu de zwakke punten van mijn systeem zijn. Het zou fijn zijn als ik jullie visie met oog op vernieuwingen zou kunnen horen/ zien.
Mijn systeem:
CPU: Amd phenom 2 955 Black edition @ 3.8ghz
Mobo: Msi 790fx-gd70
Intern geheug: 6gb OCZ Gold 1333Mhz CL9.0 ( 6gb omdat ze in een aanbiedingpack kwamen van 3x2gb)
videokaarten: Sapphire hd4870x2 2gb GDDR5 + Club 3d 1gb gddr5 Tri-fire
Harde Schijf: Samsung 500gb 7200rpm
Voeding: Coolermaster 850W
CPU cooler: Coolermaster V8
Audiokaart: Onboard ( maakt een pci-e audiokaart echt zoveel verschil? )
Ik had zelf in gedachte om een SSD van OCZ aan het systeem toe te voegen of een x-fi creative of auzentech forte geluidskaart te kopen. Toch zie ik door de bomen het bos niet meer.
Wat zou een grote verbetering zijn aan mijn systeem?
Groetjes Slablaadje
Ten eerste is dit geen wat is beter of ik wil mijn systeem laten zien topic.
Ik ben sinds een tijdje erg fanatiek geweest met mijn systeem, maar nu zit ik te denken om aan de waterkoeling te gaan maar ik weet zelf niet wat nu de zwakke punten van mijn systeem zijn. Het zou fijn zijn als ik jullie visie met oog op vernieuwingen zou kunnen horen/ zien.
Mijn systeem:
CPU: Amd phenom 2 955 Black edition @ 3.8ghz
Mobo: Msi 790fx-gd70
Intern geheug: 6gb OCZ Gold 1333Mhz CL9.0 ( 6gb omdat ze in een aanbiedingpack kwamen van 3x2gb)
videokaarten: Sapphire hd4870x2 2gb GDDR5 + Club 3d 1gb gddr5 Tri-fire
Harde Schijf: Samsung 500gb 7200rpm
Voeding: Coolermaster 850W
CPU cooler: Coolermaster V8
Audiokaart: Onboard ( maakt een pci-e audiokaart echt zoveel verschil? )
Ik had zelf in gedachte om een SSD van OCZ aan het systeem toe te voegen of een x-fi creative of auzentech forte geluidskaart te kopen. Toch zie ik door de bomen het bos niet meer.
Wat zou een grote verbetering zijn aan mijn systeem?
Groetjes Slablaadje