Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[XP] Verkleinde zoek boxjes internet explorer 8

Pagina: 1
Acties:

• Flying_Dutchie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-01-2022
Beste mede forumers.

Ik heb op het moment een erg vervelend probleem met verkleinde zoekvelden in internet explorer 8.
Ik kan nergens vinden waar dit eventueel in te stellen is (ben niet zon held met die kleine probleempjes), daarom zet ik het nu op het forum.

Volgens mij kwam het probleem ergens tussen de installatie van internet explorer 8 en die nieuwste updates.
Ik heb windows xp professional 2002 met de vista transformation pack 7 of 8 (daar ligt het niet aan want kon er voorheen ook perfect mee overweg).

Zo ziet het eruit:
Afbeeldingslocatie: http://img209.imageshack.us/img209/2568/schrinksize.th.png

Hopelijk is iemand bekend met het probleem plus oplossing, want ik ben einde raad, en het word vervelender met de dag.

Mvg Rob

Ow ja en wanneer je iets in wilt typen in zon zoekbox ziet het eruit als een lijn met puntjes achter elkaar, niet te lezen dus! Zelfs niet wanneer je zwaar inzoomt op de pagina. Het is niet alleen met google en google maps, maar ook met sommige andere sites die zon zelfde type zoekbox gebruiken.

• gerbenp
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14:36
Dit probleem heb ik dus ook! (niet met vista transformation pack maar met Watercolor Emico)

Ligt denk ik aan je style; had hem toen op Luna gezet, toen was alles gewoon groot.

[ Voor 21% gewijzigd door gerbenp op 09-07-2009 17:33 ]

• Flying_Dutchie
Ja ik had met de vorige internet explorer nergens last van? En sindsdien niks veranderd.

Maargoed ik zal eens met die stijlen prutsen, kijken of het daaraan ligt.

Mvg Rob

[ Voor 8% gewijzigd door Flying_Dutchie op 09-07-2009 22:35 ]

• Flying_Dutchie
Ik heb even vanalles en nog wat aan en weer uit gezet, en veranderd, maar niks veranderde het zoekveld. Terwijl ik daarna gewoon met rechtermuisknop op bureaublad > eigenschappen > vormgeving erachter kwam dat als ik een ander thema koos wat van windows zelf was (windows klassiek, of windows xp-stijl) de balk weer wel goed was...

Weet iemand waar dit dan aan kan liggen? Ik kan het bij windowblinds nergens vinden welke optie het kan zijn namelijk.

Mvg Rob

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
probeer dit eens, gevonden via google:
Try this first though: In IE, go to Tools, Internet Options, Advanced tab.
In the 'browsing' section, uncheck the option for 'enable visual styles on buttons and controls'.

Desktop | Server | Laptop

• Flying_Dutchie
Rupie zwaar relaxt!!
Bedankt man!

Het probleem is eindelijk gefixt. Excuses voor het niet goed nazoeken op google van mijn kant, maar ik ben de afgelopen dagen al zwaar ziek en mn denkvermogen staat niet bepaald op 100% nu. Niet dat ik daarmee wil zeggen dat medeforummers maar moeten googlen voor mij, maar ik dacht dat iemand toevallig misschien ook eens zoiets heeft meegemaakt.

Mvg Rob Rijkers
Pagina: 1