Op mijn pc (vista business edition) kan ik bepaalde websites niet openen. Althans, de ene keer wel en de andere keer niet. Vaak als ie niet opent kan ik hem een 10 minuten later wel openen. Dan of kapt ie er gelijk weer mee of het gaat een tijdje wel goed met even later weer het zelfde gezeik. DIt doet ie bij beide browsers. Bij FF zegt ie "De wachttijd voor de verbinding is verstreken." Bij IE zegt ie "De pagina kan niet worden weergegeven".
Op de laptop die hier naast staat (en waar ik nu op zit want tweakers deed het ook niet), doen alle sites het prima en heb ik nergens last van.
Ik heb geen firewall geinstalleerd, ook geen virusscanner. De firewall van vista zelf heb ik uitgezet maar ook dan heb ik het probleem.
Iemand suggesties?
Op de laptop die hier naast staat (en waar ik nu op zit want tweakers deed het ook niet), doen alle sites het prima en heb ik nergens last van.
Ik heb geen firewall geinstalleerd, ook geen virusscanner. De firewall van vista zelf heb ik uitgezet maar ook dan heb ik het probleem.
Iemand suggesties?