Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Bepaalde pagina's openen niet

Pagina: 1
Acties:

• Blune
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:38
Op mijn pc (vista business edition) kan ik bepaalde websites niet openen. Althans, de ene keer wel en de andere keer niet. Vaak als ie niet opent kan ik hem een 10 minuten later wel openen. Dan of kapt ie er gelijk weer mee of het gaat een tijdje wel goed met even later weer het zelfde gezeik. DIt doet ie bij beide browsers. Bij FF zegt ie "De wachttijd voor de verbinding is verstreken." Bij IE zegt ie "De pagina kan niet worden weergegeven".

Op de laptop die hier naast staat (en waar ik nu op zit want tweakers deed het ook niet), doen alle sites het prima en heb ik nergens last van.

Ik heb geen firewall geinstalleerd, ook geen virusscanner. De firewall van vista zelf heb ik uitgezet maar ook dan heb ik het probleem.

Iemand suggesties?

Verwijderd

geen virusscanner? ik zou daar maar eerst eens mee beginnen om die wel te installeren

hoe weet je nu dat je geen virus, spayware er op hebt zitten?

• Blune
Gewoon uitkijken met wat je download. Sowieso geen of zo weinig mogelijk software en alleen van betrouwbare bronnen. Ik heb nooit een virusscanner en mn pc doet het altijd prima. Behalve nou dan :P

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:47

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Doet hij dit veelal bij openen van nieuwe tabs of explorers? Als hij bij de 1 een timeout geeft, probeer dan gelijktijdig in een reeds geopend scherm ook naar die website te gaan, grote kans dat hij het dan wel doet.

Jou probleem lijkt erg veel op mijn probleem, dat ik regelmatig op een nieuw blad of explorer elk willekeurige website kan ingeven, maar ik altijd een timeout krijg.

En of het nu slim is of niet om geen virusscanner te draaien, lijkt me een discussie apart

[ Voor 12% gewijzigd door SinergyX op 09-07-2009 14:59 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Blune
Nope, hij doet het geheel willekeurig. Een nieuw scherm openen, of dezelfde pagina in een reeds geopend scherm openen, werkt allemaal niet...

Verwijderd

dan toch lekker geen AV, of antisyware tool draaien, firewall is ook niet nodig natuurlijk.

tja wat verwacht je nou van ons als je zelf niet kan uitsluiten dat je geen virus of syware hebt of zelfs misschien gehacked bent??

• Blune
Heb straks AVG even geïnstalleerd. Was allemaal prima, niks verdachts gevonden. De ingebakken firewall staat normaal gewoon altijd aan.

• Blune
Niemand een suggestie?

• JohnD
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-11 18:44

JohnD

Bernd

gebruik je dezelfde dns server als op je laptop? Worden sites wel goed geresolved? Indien ergens iets mis gaat met het resolven van FQDN's dan komt dit in de dns client cache terecht.

als eens echt op spyware gescanned?
[Howto] Spyware scannen en opruimen

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

Pagina: 1