Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Ervaringen domein registratie: .pt /.com.au/.gr/

Pagina: 1
Acties:

• twister00004
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-08 08:11
Heeft er hier iemand ervaringen met een website die domein registraties verzorgt van
.pt (Portugal)
.com.au (Australie)
.gr (Griekenland)

Ik kwam al snel terecht op register.eu
Is deze een beetje betrouwbaar? ze zijn wel héél erg duur :(

Heb trouwens alleen domein registratie + DNS verwijzingen nodig.

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:05
Ik ken alleen EuroDNS voor dit soort domeinextensies. Die is in ieder geval betrouwbaar, maar ook niet echt goedkoop verder.

• Skerekrow
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-11 08:02
.com.au heeft een lokale aanwezigheid nodig, .pt een merknaam/handelsnaam. Hierdoor word het al gauw wat duurder als je dit niet hebt. En anders zou ik het gewoon bij 3 verschillende registrars onderbrengen uit de landen van de TLDs zelf. Hierbij geld dat een direct geaccrediteerde registrar (en dus niet een reseller) vaak goedkoper is. Ik zou gewoon naar de sites van de registrys gaan en kijken of of je van hun registrar lijst een voordelige keus kunt maken.

Als je wat meer te besteden hebt kun je ze allemaal bij 1 partij wel onder brengen.

Edit, de site van dns.pt (de registry van .pt) is trouwens geupdate, het lijkt er op dat het domein nu rechtstreeks bij hen te registreren is, (heb het nog niet getest) misschien dat ze de eisen van een handelsnaam/persoonsnaam nu ook hebben laten vallen, het proberen waard iig ;).

[ Voor 20% gewijzigd door Skerekrow op 09-07-2009 15:54 ]