Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

USB Pen (zonder tablet) voor elektronische handtekening?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Aparte vraag, valt wellicht half in algemene softe goederen.

Ik ben op zoek naar, in verband met het automatiseren/digitaliseren van onze werkbonnen, naar een USB/Bluetooth digitale pen waarmee onze werknemers idealiter op elke ondergrond (dus zonder tablet of veel hardware) een klant een krabbel kunnen laten zetten wat automatisch (software) op een al gegenereerde *.PDF werkbon terechtkomt.

Heel verhaal. Vooral de laatste stap valt even buiten de scope van mijn vraag, maar het moet wel een open systeem zijn idealiter. Na heel wat Googlen waar je 9 van de 10x uitkomt op de verkeerde definitie van "digitale handtekening" (online certificaten/beveiliging etc.) probeer ik het hier even.

Ik zat laatst in 'n vlucht van Lufthansa te bladeren in hun magazine waar ik exact bovenstaand omschreven product zag.. maar ik kan niet meer herinneren wat het was (was toen ook nog geen prioriteit..) maar het bestaat wel! :)

Jullie tips/ideeen/oplossingen of uberhaupt enig idee waar ik het over heb? Elke input is meer dan welkom!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:30

Spotmatic

Ken sent me

Misschien helpt het als je zoekt op "Pen Digitizer". Ik kom o.a. op het volgende product:

http://www.techgadgets.in...pen-soon-to-be-announced/

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

• Saeverix
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:39
Of bijvoorbeeld zoeken op Digital Pen of iets in die richting... Beetje creativiteit tijdens het zoeken kom je vaak een heel eind mee.

People who live in glass houses shouldn't throw stones.