Hey tweakers,
Wij hebben in ons w2k3 domein met xp sp3 computers het probleem dat bijna random internet explorer (6) afsluit.
Je start internet explorer en soms sluit hij/zij (geen idee wat het is
) direct weer af of na een paar seconden of soms na een aantal minuten.
Een update naar 7 of 8 verhelpt het probleem niet, werkstations zijn volledige geupdated.
Verder is er norton antivirus aanwezig.
Wat ook vreemd is, is dat mensen die dezelfde installatie gebruiken met dezelfde internet explorer in een ander domein hier geen last van hebben.
Ik heb geprobeerd met filemon het probleem te achterhalen maar omdat het zo random is is dit bijna geen doen.
Iedereen in het domein heeft hier last van, event log helpt me ook geen steek verder.
Is iemand wel eens tegen dit probleem aangelopen, of maybe een tip?
Wij hebben in ons w2k3 domein met xp sp3 computers het probleem dat bijna random internet explorer (6) afsluit.
Je start internet explorer en soms sluit hij/zij (geen idee wat het is
Een update naar 7 of 8 verhelpt het probleem niet, werkstations zijn volledige geupdated.
Verder is er norton antivirus aanwezig.
Wat ook vreemd is, is dat mensen die dezelfde installatie gebruiken met dezelfde internet explorer in een ander domein hier geen last van hebben.
Ik heb geprobeerd met filemon het probleem te achterhalen maar omdat het zo random is is dit bijna geen doen.
Iedereen in het domein heeft hier last van, event log helpt me ook geen steek verder.
Is iemand wel eens tegen dit probleem aangelopen, of maybe een tip?
Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip