Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Help me Aub, msn wachtwoord achterkomen

Pagina: 1
Acties:
  • 478 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik heb een tijd geleden msn aangemaakt nu voer ik altijd ""jdhashsf" in bij de velden om er snel van door te komen. Maar nu heb ik een probleem ik ben mijn wachtwoord kwijt van deze msn (waar ik niet zo vaak op komt, maar nu een aantal contacten nodig heb).

Ik kan het dus op geen enkele manier wijzigen of achterhalen.
Ik heb op internet heel wat applicaties geinstalleerd waar ik voor heb moeten bellen (bellijnen)
ik heb er in totaal 5 gedownload, het gaat me nu even niet om het geld maar om mijn wachtwooorddddd..
Maar al deze applicaties zijn echter FOK. Ik raad jullie aan dit soort dingen niet te installeren ik heb mijn lesje wel gehad.

Nu zoek ik iemand die ervaren is met dit soort dingen (hacken).
Ik weet dat er mensen bestaan die dit gemakellijk kunnen doen en er ook werkende applicaties voor zijn.
Please help me, kan iemand dit voor me regelen???

Ik wil er ook best Geld voor uitgeven..
help me het is echt nood.

Alvast bedankt en ik zie jullie reacties tegemoet.

Groet,

Aynur

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:36
Je kan ook gewoon de helpdesk van hotmail mailen :?

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Tja er zijn gewoon een aantal standaard-manieren om je wachtwoord te achterhalen. Met een geheime vraag of met een alternatief emailadres. Als dat niet meer mogelijk is, dan houdt het gewoon op. Succes ermee.

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Als je een tweede emailadres hebt ingesteld kan je ook op wachtwoord vergeten duwen om een nieuwe gemailed te krijgen. Anders geheime vraag oid?

☻/
/▌
/ \

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01:05
Heb je toevallig het wachtwoord niet opgeslagen in je browser? (automatisch inloggen bij hotmail/live)

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat is dus allemaal geen manier in mijn geval want ik heb boven al uitgelegd wrm..
Als alternatief mail adres heb ik mail adres dat ik jaren geleden heb gebruikt en er niet meer op kom.

Verwijderd

Topicstarter
Nee Ryan,

Want het is niet mijn standaard msn, deze gebruikte ik al niet vaak

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01:05
*edit*

[ Voor 113% gewijzigd door Ryan_ op 09-07-2009 12:25 . Reden: te snel :) ]

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:20

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dus je hebt een MSN waar je niet op komt, het emailadres ervan dus ook niet, het alternatieve mailadres dus ook niet, en je weet geen van de geheime vragen?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• da_PSI
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17-11 08:56
misschien werkt het met Koala Password Recovery, http://www.koalabear.nl/software.php

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 26-11 18:25
Dan moet je ook even het alternatieve adres van het alternatieve adres gebruiken tot je er bent.
Er is trouwens een reden dat dit niet zomaar even gaat met een programma van zoveel euro, namelijk privacy ;)
Dus probeer bovenstaande methoden en als dat niet werkt is het een les geleerd.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Het is lullig voor je, maar GoT is niet de plek om je hier mee te helpen. Als we jou nu helpen, leest een dag later %pietje% hoe het moet en die pakt je account meteen weer af. Ik kan hiervandaan ook niet zien of jij als net geregistreerd iemand niet iemand ander z'n accuont wil afpakken ;)

Je zult er toch met MS uit moeten komen. Als je een goede beschrijving geeft van hoe de info in het profiel er uit ziet en daarbij aangeeft wanneer en waarvandaan je de laatste X keer bent ingelogd, kunnen ze je vast helpen.

[ Voor 12% gewijzigd door F_J_K op 09-07-2009 12:26 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.