iPhone 3G officieel unlocked via T-Mobile

Pagina: 1
Acties:
  • 338 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Zojuist heb ik T-Mobile gebeld, aangezien ik mijn iPhone nu 1 jaar heb.

Ik zei ze dat ik morgen met vakantie ga, aangezien ik 11 jaar klant ben, wilden ze het wel door de vingers zien. Ik kreeg toestemming, na een uur een andere SIM-kaart in het toestel, even aan iTunes hangen en klaar: unlocked iPhone 3G!

Afbeeldingslocatie: http://img25.imageshack.us/img25/4812/3gnl.png

[ Voor 9% gewijzigd door THE_BASE op 09-07-2009 11:52 ]

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aequitas
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-10 10:47
Je mag hem na 1 jaar toch sowieso gratis unlocken?, of moet je er echt een goede reden voor aandragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
Ik vind het vooral raar, dat je gefeliciteerd wordt als je hem unlocked hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekiller2k6
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10:22
netjes.. maar waarom zou je hem unlocken als je naar buitenland gaat? een sim van dat land of?

edit:
na een paar keer te lezen veronderstel ik feitelijk dat hij 'bijna' een jaar klant is .. en ze die paar dagen/weken door de vingers zien?

[ Voor 44% gewijzigd door Icekiller2k6 op 09-07-2009 12:00 ]

MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
aequitas schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 11:54:
Je mag hem na 1 jaar toch sowieso gratis unlocken?, of moet je er echt een goede reden voor aandragen?
Ja, je moet na 1 jaar de unlockcode krijgen als je daar om vraagt. Dit is dus ook weinig bijzonders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Met RoD. Dit is iets wat een telecomprovider verplicht is te doen. Het zou pas topicwaardig zijn als ze dat niet zouden doen. Deze gaat daarom ook op slot :)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.