Toon posts:

temperatuur Geforce hoe meten?

Pagina: 1
Acties:
  • 185 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoe komen jullie de temp van een Geforce2 GTs (en consorten) te weten? Ik ben wel benieuwd wat mijn kaartje wordt ? Is er een sensor op die ik met een prog kan checken ofzo?

Verwijderd

Topicstarter
niemand die ooit zijn temp van Ge2 heeft gecheckd ofzo???? kan toch niet he ?!?

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Hmm als je een GTS2 hebt staat op de Driver cd smartdoctor daar mee kun je hem meten

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een Ge² GTS maar ik heb op de driver CD geen smartdoctor staan :(( kan ik die ergens downen misschien ofzo??

• JSK
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-05 21:48

JSK

Thunder K8WE

Smartdocter is een Asus tool, en is meegeleverd bij Asus kaarten voor Asus kaarten. En jij heb een Elsa.:)

Specs Casemod

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04:45

Exirion

Gadgetfetisjist

Op donderdag 01 maart 2001 16:24 schreef JSK het volgende:
Smartdocter is een Asus tool, en is meegeleverd bij Asus kaarten voor Asus kaarten. En jij heb een Elsa.:)
Maar jij hebt een MX, en die heeft weer geen temperatuur sensor ingebouwd ;)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
ja maar kan ik dan nergens een prog halen ofoz waar ik de temp mee kan meten???

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op donderdag 01 maart 2001 16:27 schreef Mallo het volgende:
ja maar kan ik dan nergens een prog halen ofoz waar ik de temp mee kan meten???
Dat Asus proggie werkt denk ik gewoon op alle GTS kaarten, want ik gebruik 'm met de NVidia drivers.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
ja oke ik heb dus een sensor nu nog iets om de temp te registreren iemand?

Verwijderd

Topicstarter
waar haal ik smartdoctor dan ty?

• remsie
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-08 12:06
Dat proggie werkt dus helemaal niet op alle kaarten, alleen de kaarten die een temp/fanspeed sensor erop hebben zitten, en dat zijn dus alleen de ASUS kaarten, voor zover ik weet..

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op donderdag 01 maart 2001 16:39 schreef remsie het volgende:
Dat proggie werkt dus helemaal niet op alle kaarten, alleen de kaarten die een temp/fanspeed sensor erop hebben zitten, en dat zijn dus alleen de ASUS kaarten, voor zover ik weet..
Ja, slimmerd. Maar alle Geforce GTS chips hebben dus wel een temp sensor erop zitten, en daar hebben we het nu over |:(

Verwijderd

Topicstarter
ja ik krijg het proggie niet installed hij zegt een error van 'not found Monitor IC..aborted'
Maar heb ik nu sensors op mijn elsa kaart ja of nee, indien NEE hoe check ik dan de temp???

Verwijderd

Topicstarter
Ja oke, ik heb dus een temp sensor maar hoe check ik hoeveel graden ie aangeeft iemand een proggie hiervoor of dergelijke?

• JSK
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-05 21:48

JSK

Thunder K8WE

Op donderdag 01 maart 2001 16:26 schreef Exirion het volgende:
Maar jij hebt een MX, en die heeft weer geen temperatuur sensor ingebouwd ;)
In mijn andere computer (zie sig (2)) heb ik een Asus V6600 deluxe :), die heeft dat wel.

Specs Casemod

Verwijderd

Topicstarter
Oke laat me nu maa rin de steek zonder dat proggie hartleijk bedankt zeg

Verwijderd

Topicstarter
ja oke sensor of niet heeft er iemand een prg ofzo?????????????

• NiMu83
  • Laatst online: 18-08-2025

NiMu83

AFCA

jezus doe is normaal Mallo!...

je hebt geen sensor in je GF2 MX en vandaar dat er geen 1 proggie je temp kan weergeven van je kaart...
sjonge jonge wat een dom gezeik zeg!!!!!
:(

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op donderdag 01 maart 2001 17:18 schreef Windhoosje het volgende:
jezus doe is normaal Mallo!...

je hebt geen sensor in je GF2 MX en vandaar dat er geen 1 proggie je temp kan weergeven van je kaart...
sjonge jonge wat een dom gezeik zeg!!!!!
:(
Ehm.. sorry hoor, maar hij heeft een Elsa GTS kaart ;)

Verwijderd

Topicstarter
Oke idiootje ooit gehoord van een GTS kaart leer es lezen oftwel lees je alles en zie je es goed uit die ogen vol stront van je en replyje oftewel ga je je ma nog wat beffen/neuken (whatever) en reply je niet.

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op donderdag 01 maart 2001 17:41 schreef Mallo het volgende:
Oke idiootje ooit gehoord van een GTS kaart leer es lezen oftwel lees je alles en zie je es goed uit die ogen vol stront van je en replyje oftewel ga je je ma nog wat beffen/neuken (whatever) en reply je niet.
Ja, en jij moet eens fatsoenlijk Nederlands leren schrijven en volwassen worden ... :r

Verwijderd

Topicstarter
nou ja talen haat ik en volwassen ben ik niet dus ik zie geen probleem maar nou ja sommige mensen voelen zich betrapt misschien?

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Op donderdag 01 maart 2001 17:41 schreef Mallo het volgende:
Dit slaat weer helemaal nergens op kleine puber!!!

sjeez SLOTJE

sluiten deze post...
Reageer eerst is normaal man!

Verwijderd

Topicstarter
*KUCH* wie reageert er hier abnormaal en overdreven!!!! jij met je Och Jezus bla bla..................
Och ja als j enie twilt/kan helpen bol het dan af.

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-08 22:23

Sick Nick

Drop the top!

kan je niet gewoon Motherboard monitor 5 gebruiken??? Daar kan je achterlijk veel sensoren instellen, dus waarschijnlijk ook wel die van je GF2.
In mijn geval heb ik gewoon een temp. sensor van 7,50 gekocht bij de elektronicaboer, plakken en fan er overerheen. Geen probleem, alleen het wegwerken van het draadje was een probleem. Dit aangesloten op het LCD schermpje wat ik 2e hands heb gekocht voor 25 piek en....... daar verscheen de temperatuur van mn GF(1) DDR :7

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan in MBM 5 slechts enkele sensoren kiezne 3 er van VIA en nog iets van MAX die van mAX geven -12° en 0° de VIA geven de goede temps neem ik aan. Maar dus met een snsor gaan meten is blijkbaar de enigste oplossing, want hoe die sensor heet en waarom ik die niet kan kiezen in MBM 5 (waar ik op gehoopt had) heb ik geen flauw benul van.

• Servowire
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-08 22:18

Servowire

prutser:~#

Op donderdag 01 maart 2001 17:48 schreef Mallo het volgende:
*KUCH* wie reageert er hier abnormaal en overdreven!!!! jij met je Och Jezus bla bla..................
Hier kan ik maar een ding op zeggen
RTFM!

met papier mache kun je alles maken!!

Verwijderd

Topicstarter
euhm the M is in het duits dus versta ik er geen kloot van!!!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op donderdag 01 maart 2001 17:55 schreef Mallo het volgende:
euhm the M is in het duits dus versta ik er geen kloot van!!!
Ehh...? :? Whatever... Tijd voor een mooi glimmend slotje!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Op donderdag 01 maart 2001 17:48 schreef Mallo het volgende:
hmmm Nederlands is en blijst een moeilijke taal voor een belg!
>:)

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op donderdag 01 maart 2001 18:28 schreef Windhoosje het volgende:

[..]

hmmm Nederlands is en blijst een moeilijke taal voor een belg!
>:)
Voor sommige nederlanders ook, he kerel? ;)

• NiMu83

NiMu83

AFCA

hahahaha OEPS

LOL
:P

Bedankt he kerel...hahaha

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-08 11:46
Slotje

Wat een loser zeg om zo te reageren in z'n eigen topic. stumperd. Om nieteens op het idee te komen om een therometer te pakken en die er tegen aan te drukken. Daar kan elke kneus op komen (jij nog stommer dan een kneus?) En als je geen therometer heb. HEB JE PECH. (therometers geven misschien niet het goede aantal graden weer omdat je niet altijd de goede plaats kan meten, maar je zou dan wel een idee hebben van de tempratuur)

Verwijderd

wat is het hier triest zeg |:(

• Begbie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-01-2025
ja hier heb ik inderdaad nix aan.. eindelijk een iemand die de search gebruikt en dan krijg je zon ontzettend loos een kinderacthig gezeik waar niemand wat aan heeft.

ik wil weten hoe warm een asus v7700 mag worden.. hij is na 3 keer achter mekaar 3dbenchmarken zon 50 graden en hij staat nu op 215*360

me nieuwe systeem: AMD64 3400 Newcastle - Asus k8V - 2x 512 corsair TWINX - 3200LL cas2 - Radeon 9600XT 256mb - 36gig WD Raptor SATA @ 10.000rpm - 120 gig Maxtor @ 7200 - en ik kon ook dvd's bakken zelfs. Nu een MacBook

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

oude }:O

39

• da_rippah
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
jongens.. allemaal even tot tien tellen... even rustig uitblazen.. goed zo.

Misschien moet je eens op de site van de makers van je kaartje kijken, of (als je dat wel durft :)) misschien ff een mailtje sturen? Dan weet jet het meteen zeker.

Verwijderd

:Z ..................Sisoft Sandra...................... :Z

Gebruik anders eens de search zijn zat topics over hoor!
Pagina: 1