Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Een vraagje, want ik heb hier Windows Movie Maker 6. Eigenlijk gewoon een simpel programmaatje waarmee je eenvoudige filmpjes kan maken. Meer hoeft van mij ook niet. Maar het irritante van het verhaal is dat je dan een ochtendje zoet bent met beelden zoeken en muziek. Het werkt perfect in het programma, maar zodra je gaat publiceren dan gaat het vaak mis en sluit het programma af zonder dat je weet waarom.

Heeft iemand hier een oplossing voor? Is er een ander programma dat de projecten van windows movie maker kan openen en dat wel normaal werkt? Of moet ik wachten tot chrome in de schappen ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 10:46:
Een vraagje, want ik heb hier Windows Movie Maker 6. Eigenlijk gewoon een simpel programmaatje waarmee je eenvoudige filmpjes kan maken. Meer hoeft van mij ook niet. Maar het irritante van het verhaal is dat je dan een ochtendje zoet bent met beelden zoeken en muziek. Het werkt perfect in het programma, maar zodra je gaat publiceren dan gaat het vaak mis en sluit het programma af zonder dat je weet waarom.

Heeft iemand hier een oplossing voor? Is er een ander programma dat de projecten van windows movie maker kan openen en dat wel normaal werkt? Of moet ik wachten tot chrome in de schappen ligt?
Movie Maker is bedoeld voor simpele korte filmpjes :P . Heel vroeger ook nog wel eens voor de gein Movie Maker geprobeert maar liep ook telkens vast :+ .

Sindsdien werk ik met Sony Vegas en ben dik tevreden :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik denk zo dat Client Software Algemeen een logischer plaats is voor je vraag :)

>> CSA dus.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinigami
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-04 12:15
Movie Maker is geinig, maar daar blijft het ook bij :P. Als ik jou was zou ik Pinnacle Studio halen. Dit pakket is goedkoop, relatief simpel in gebruik, maar biedt veel meer features dan WMM.
Windows Movie Maker projecten zijn overigens niet te gebruiken in een ander programma. En ik weet niet waarom je Chrome erbij haalt, maar dat is een internetbrowser ;).

[ Voor 26% gewijzigd door Shinigami op 09-07-2009 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dus als ik het hier lees kan ik die projectbestanden ook niet meer gebruiken? Er is geen convertor voor neem ik aan, omdat gewoon de bron bestanden staan opgeslagen. En op zich heb ik al filmpjes van een minuut of 8 gemaakt en nu eentje van 1.5 en 3 minuten lopen steeds vast. En ik hoopte dat het werk niet voor niks was geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Enne chrome was meer dat ik moe wordt van microsoft vista en zn kuren en volgens mij gaat het nieuwe OS ook zo heten: MOUNTAIN VIEW - Google komt met een eigen pc-besturingsprogramma: Google Chrome Operating System (Google Chrome OS). Dus vandaar... :P

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2009 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-09 20:48
Verwijderd schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 12:23:
Enne chrome was meer dat ik moe wordt van microsoft vista en zn kuren en volgens mij gaat het nieuwe OS ook zo heten: MOUNTAIN VIEW - Google komt met een eigen pc-besturingsprogramma: Google Chrome Operating System (Google Chrome OS). Dus vandaar... :P
Kan zijn, maar denk maar niet dat je -kort na release- volwaardige video bewerkingssoftware voor Chrome OS kunt vinden :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinigami
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-04 12:15
Verwijderd schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 12:22:
Dus als ik het hier lees kan ik die projectbestanden ook niet meer gebruiken? Er is geen convertor voor neem ik aan, omdat gewoon de bron bestanden staan opgeslagen. En op zich heb ik al filmpjes van een minuut of 8 gemaakt en nu eentje van 1.5 en 3 minuten lopen steeds vast. En ik hoopte dat het werk niet voor niks was geweest.
.MSWMM bestanden zijn te converteren naar videobestanden als avi (Google is je vriend), vandaaruit zou je het weer kunnen importeren in andere videobewerkingssoftware. Het is echter niet mogelijk om dan nog titels, transitions e.d. uit WMM aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:33

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Met heb publiseren, heb je nog genoeg geheugen/schijfruimte over?

Ik heb zelfs filmpjes van tegen 1 uur in WMM gemaakt en succesvol gepubliceerd (verschillende formaten).

Daarbij is WMM gelukkig nog gratis, al heb ik Vegas nu wel gekocht, pak ik toch voor de snelle handige dingen nog steeds WMM. (stukje demo uit game, paar screenshots ertussen).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Pagina: 1