Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

pc + xbox 360 op monitor

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Iedereen

Ik heb een xbox en een pc die ik beiden op mijn samsung 226bw monitor wil hebben. Heb inmiddels al de vga kabel voor de xbox 360 gehaald, dus de xbox is aangesloten en werkt prima. Nu heeft de pc echter ook een vga aansluiting. Ik heb begrepen dat daar een dvi kabel voor nodig is om deze ook aan te sluiten op de monitor.

Stel nou dat ik beiden heb aangesloten en aanzet, beschadig ik dan de monitor niet aangezien die 2 signalen krijgt? En zo niet hoe schakel ik dan tussen beiden? Ik moet namelijk nu telkens de kabels verwisselen, vermioeiend en ook niet echt goed voor de monitor lijkt mij. Kan hierover niks op internet vinden.

En dan nog even iets mbt de internet verbinding. Ook deze kabel moet ik telkens verwisselen tussen de pc en xbox 360. Kan ik dit met een router oplossen?

Wellicht simpele vragen, maar ik weet het antwoord er niet op. Ben neit zo bekend met dit soort zaken.

Alvast vriendelijk bedankt,

Maarten

• bdevogt
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 30-11 21:52
via de opties van je monitor kan je input kiezen.
en nee je monitor gaat daar niet kapot van

[ Voor 31% gewijzigd door bdevogt op 09-07-2009 14:01 ]

'Iedereen is gelijk, maar sommigen zijn meer gelijk dan anderen',. -George Orwell

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-11 23:03
Je kan zoals gezegd met een knop (input select geloof ik) van input wisselen, zo heb ik het thuis ook opgezet :) (heb dezelfde monitor, pracht ding btw).
Ik weet niet hoe je netwerk in elkaar steekt, maar als je nog geen router hebt, kan je inderdaad met een router ervoor zorgen dat je hele netwerk internet heeft.

[ Voor 18% gewijzigd door pica op 09-07-2009 15:57 ]

Steam

Verwijderd

Topicstarter
Oke guys opgelost. Heb een dvi kabel gekocht en een switch werkt perfect. thnx