Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flippel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-05 07:58
Ik zit er aan te denken om een SONY HDR-CX105 Camcorder te kopen. Deze camara kan opnemen in 1080i.
Natuurlijk wil ik dan op de computer mijn filmpjes kunnen monteren en bewerken. Omdat mijn huidige laptop niet snel genoeg zal zijn wil ik ook gelijk een nieuwe laptop kopen.

Kan iemand mij adviseren wat een geschikte laptop is voor het bewerken en monteren van 1080i filmpjes. Wat voor configuratie is hiervoor nodig en wat is de minimum prijs van zo'n laptop? Kun je voor rond de 500 euro een laptop hebben die geschikt is voor het bewerken van hd filmpjes?
Tevens zit ik er aan te denken om er Magix Video Deluxe 15 Plus bij te kopen. Iemand ervaring met dit pakket?

Alle ervaringen, tips en adviezen zijn welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:22
Helaas zijn dergelijke topics in losse vorm niet toegestaan, lees hiervoor CSL Beleid en Wat is er, in 2009, anders in CSL? eens door.

Echter is er wel ruimte voor advies omtrent de aankoop van systemen en laptops. Hiervoor hebben we echter centrale topics aangemaakt om zo te voorkomen dat de CSL dicht groeit met "boodschappenlijstjes". Ik adviseer je om vooral *LET OP* - Wat moet ik kopen eens door te nemen.

Je kan advies vragen in een van de topics genoemd in *LET OP* - Wat moet ik kopen. Probeer echter eerst wel wat laptops uit te zoeken met behulp van reviews en benchmarks. Een goede start daarvoor is het doorlopen van CSL Notebook Buy Guide. Ook de NBBG (te vinden in de CSL) geeft een idee in welke richting je moet kijken qua notebooks.

Ik wens je veel succes met het zoeken van een goede laptop. Dit topic sluit ik echter, maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde topics.

Dit topic is gesloten.