Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Zelf ben ik mij aan het orienteren naar verschillende traineeships. Zelf heb ik Technische Bedrijfskunde gevolgd.

Zijn er hier mensen die een traineeship volgen?
Zo ja:
Waar doe je dat?
Welke arbeidsvoorwaarden heb je?
En wat zijn je ervaringen?

• odysseus
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:26

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

Is dat niet wel heel erg algemeen? Naar wat voor iets zoek je? Een traineeship met verschillende posities binnen een enkel bedrijf? Een traineeship waarbij je bij een aantal verschillende bedrijven werkt? En wat voor bedrijfstak? Het maakt nogal wat uit of je bij pakweg een bedrijf als Ormit aan de slag gaat of intern bij de Rabobank gaat zitten. Zonder meer informatie over jouw kwalificaties en interesses wordt het niet meer dan een opsomtopic waarvan het maar de vraag is of je er mee geholpen bent :).

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.

Verwijderd

Ik ben op zoek naar een trainee waarbij je meerdere functies kan uitoefenen binnen dezelfde organisatie.
En dan natuurlijk ook verschillende cursus mogelijkheden om te groeien.

• Taigu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-11 14:47
Verwijderd schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 12:45:
Ik ben op zoek naar een trainee waarbij je meerdere functies kan uitoefenen binnen dezelfde organisatie.
En dan natuurlijk ook verschillende cursus mogelijkheden om te groeien.
Dit is lekker duidelijk... Welke richting wil je op?

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

• mr_obb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-09 14:15

mr_obb

Lakse Perfectionist

Wat voor branche? Financieel, technisch, juridisch of management traineeship?

[ Voor 10% gewijzigd door mr_obb op 09-07-2009 13:13 ]

Verwijderd

cursus mogelijkheden voor een trainee?
tuurlijk, gezien het huidige economische klimaat zijn alle bedrijven geinteresseerd in een trainee die cursussen gaat volgen op hun kosten (direct of indirect) en daarna met kennis de deur uit gaat en vervolgens naar een concurrent gaat.

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:45
Dit is wel een hele magere topicstart met bovendien clone accounts. Ik stel voor dat topicstarter de vragen om meer informatie meeneemt in wat eigen onderzoek en daarna bij resterende vragen een uitgebreidere concretere topic opent.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.