• Remy669
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-01 19:54
Hallo Tweakers,

Ik heb een vraagje, ik heb pas geleden internetbankieren opgevraagd, zodat ik kan beginnen met Paypal :)
Dus ik was een beetje op internet aan het zoeken naar goedkope games.
Toen kwam ik bij Play-Asia, en ik zag The Orange box voor maar 10 euro staan.

Maar er staat dat die uit Korea komt, maar bij de talen staat er ook Engels. Is dan gewoon de handleiding, en het doosje enzo Koreaans, en het spel in het Engels?

Niet dat ik dadelijk het spel koop, en het Koreaans is, want mijn Koreaans is niet zo heel goed :+

Bij voorbaat dank,
Remy.

• KLK
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 06-01 13:29

KLK

Ik weet niet of dit kan. Lees bijvoorbeeld het volgende artikel :

nieuws: Valve deactiveert games uit importversie Orange Box

Ik zie dat het over Rusland en Thailand gaat, daarom zou dit misschien wel werken. Ben er niet zeker van.

[ Voor 18% gewijzigd door KLK op 09-07-2009 08:31 ]

• EcoR
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Ik heb zelf Gears of War 2 uit Korea, waarbij het doosje en het boekje in zowel Engels als Koreaans is. Het spel is gewoon Engels en werkt bij mij prima. Alleen geen idee hoe dat bij de Orange Box zit...

• macciez
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 29-12-2025
heb zelf nog nooit bij playasia gekocht, maar lees op veel fora, dat velen daar kopen. Mijn conclusie is daardoor: geen probleem.

Do what you love, do it often

• Remy669
KLK schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 08:30:
Ik weet niet of dit kan. Lees bijvoorbeeld het volgende artikel :

nieuws: Valve deactiveert games uit importversie Orange Box

Ik zie dat het over Rusland en Thailand gaat, daarom zou dit misschien wel werken. Ben er niet zeker van.
Ze zeggen dat hij geveriefeerd moet worden door de servers van Steam. Ik zit sowieso niet op internet met de 360, en daarbij, ik denk dat dat over de PC versie gaat.

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Alleen het hoesje en de handleiding is in het koreaans idd en het spel zelf is in het engels (afhankelijk van welke regional settings je hebt gekozen in je xbox) En ja, ik spreek uit ervaring, ik haal regelmatig games bij Play-asia.. het is alleen altijd even afwachten met de levertijden..:)

Verwijderd

Asia versies zijn meestal helemaal in het Engels. De Korea versie heeft een boekje plus hoesje in het Koreaans. Het is maar of je je daar aan stoort. Het spel is gewoon in het Engels.

• Beloki
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07:11
Als je iets bestelt wat zijn dan de verzendkosten en zo??

Geen problemen bij de douane???

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Tikje naar [forum=0]forum 0[/forum] omdat dit een winkelvraag is :)
Beloki schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 18:00:
Als je iets bestelt wat zijn dan de verzendkosten en zo??

Geen problemen bij de douane???
http://www.play-asia.com/paOS-00-3-helpdesk-49-en.html :>

Zelf heb ik twee CoD spellen bij play-asia besteld, dat ging prima. Het ging in mijn geval wel om de 'international' versies van de spellen.

Tip als je gaat bestellen: http://www.retailmenot.com/

[ Voor 34% gewijzigd door TheZeroorez op 09-07-2009 18:31 ]

• Remy669
TheZeroorez schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 18:26:
Tikje naar [forum=0]forum 0[/forum] omdat dit een winkelvraag is :)
Excusez-moi.
Verwijderd schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 15:16:
Asia versies zijn meestal helemaal in het Engels. De Korea versie heeft een boekje plus hoesje in het Koreaans. Het is maar of je je daar aan stoort. Het spel is gewoon in het Engels.
Hoesje boeit me niet, print ik zelf wel een andere uit, en het boekje maakt me ook niet veel uit. Heb toch al The Orange Box op de PC. Wou hem ook hebben op de 360, omdat het me gewoon anders lijkt spelen op de 360, maar ik ga er dus echt geen 40/50 euro voor neerleggen in de winkel als ik hem al op de PC heb.
Pagina: 1