Toon posts:

Backwards compatible PS3 waarde?

Pagina: 1
Acties:
  • 327 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zelf een 60GB 1st gen PS3
dus ik kan hier nog gewoon PS2 games op spelen, nou weet ik dat sony deze functie
heeft weggehaald bij de latere versies...

nou is mijn vraag, wat is mijn PS3 nou waard als ik em zou willen verkopen, alleen het systeem?

alvast bedankt voor de overvloed aan reacties :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-10 15:35

Appie

F1RST Racing

Wat de gek ervoor geeft. Ligt er maar net aan hoe belangrijk het is voor een persoon.

Een ps2 is nieuw voor, meen ik (woon niet meer in NL) 80 euro te koop. De 60gb is buiten garantie (degene met full backwards compatibility), terwijl een nieuwe nog 2 jaar garantie heeft. Hier in Amerika worden refurbished Ps3 60gb's voor ongeveer 75-80 dollar meer aangeboden dan een nieuwe 80gb ps3.

You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

In Japan is een tweedehandse ps3 met volledige BC momenteel zelfs meer waard dan een nieuwe ps3, dus ik denk dat je die vraag niet moet onderschatten. In Europa zal die animo echter wel wat minder zijn. Nieuwprijs zal je er hier niet voor krijgen, maar vermeld het in ieder geval zeker wel wanneer je hem probeert verkocht te krijgen.

[ Voor 24% gewijzigd door boe2 op 09-07-2009 09:48 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Zoiets is in de praktijk altijd anders dan in forumreacties. Als je van je console af wilt kun je hem bijvoorbeeld in http://tweakers.net/aanbod/ zetten tegen de 'normale' prijs, maar met de veilingmodus geactiveerd.

Dit topic is gesloten.