Verwijderd

Topicstarter
Mensen,

ik zoek me suf en kan het niet vinden. Je schijnt met een cam digitale tv direct via de digitale tuner in de sony te kunnen kijken. Ongeacht of decodering slaagt, moet de tv de zenders vinden. Hier zit echter het probleem, ik vind er slechts een select aantal.

Ik kreeg ergens het voorstel om de netwerk instellingen correct in te stellen, maar ik zal een aap zijn als ik kan vinden waar.

Heb de tv inmiddels op "duitsland" ingesteld, maar de opties networkid en frequentie kan ik nog steeds niet vinden.

Iemand enig idee?

Groeten,

Ramses

• ArChie
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Aangezien je het hebt over netwerk ID neem ik even aan dat het hier gaat om digitale TV via de kabel. In dat geval kan jouw TV daar niets mee aangezien de benodigde DVB-C tuner in de TV ontbreekt, die zit namelijk pas vanaf de 3000 serie in een deel van de Sony TV's. Uit mijn hoofd beschikt de 2000 serie wel over een DVB-T tuner waarmee je dus digitale TV via de ether kan ontvangen dat in Nederland wordt verzorgt door Digitenne van KPN. Daarvoor moet je wel een losse DVB-T geschikte antenne gebruiken die verkrijgbaar is bij radio en TV zaken en als je ook een abonnement neemt op Digitenne dan heb je ook een Conax CAM nodig.