Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Vista] vensters verliezen de focus*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik heb een heel vervelend probleem. Ik verlies de focus van elk venster zo om de 1 a 3 sec en kan dan niet meer typen of andere en moet het opnieuw aanklikken, ik zie ook iedere maal dat het actieve venster zichtbaar op de taakbalk als "ingedrukt" op non-actief springt. Ik heb al gezocht naar oplossingen maar heb nog geen gevonden. Ik heb Windows Vista Home Premium SP1 32bit.

Kan iemand me aub helpen, het is heel vervelend. :|

Mvg

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Ik zou eens beginnen met het scannen naar virussen en spyware

Desktop | Server | Laptop

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 28-11 23:26

Umbrah

The Incredible MapMan

Wat Rupie zegt klinkt heel erg slim. De reden dat je vensters 'focus' verliezen is omdat een ander proces dit steelt. Mogelijk een stuk spyware of een virus wat kijkt of het misschien een leuk idee is om je iets te vertellen over de voordelen van online poker op een website met een .CN tld.

Mogelijk is het ook een programma van jezelf, wat geen virus of spyware is. Vaak zijn dit kleine tools/widgets die eens per X tijd zichzelf updaten, en vaak hebben ze ook een of andere vorm van invoer die de focus stelen. Kijk eens wát je allemaal draait door gewoon te kijken. Probeer anders ook eens wijs te worden uit hetgeen wat er in je 'msconfig' staat.

Sinds wanneer is dit probleem eigenlijk? En wat deed je toen? Gebruiken meer mensen die PC? Vraag het hen ook eens. En als je er verder niet meer uitkomt > systeemherstel naar vóór het probleem.

Verwijderd

Topicstarter
Probleem is al opgelost :D
Er was iets met Windows Update en nadat de updates geïnstalleerd waren had ik geen problemen meer.
Toch bedankt voor het advies.