Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verschillende erros bij ieder programma en opstarten!

Pagina: 1
Acties:

• De-Hamster
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-04 12:57
Afbeeldingslocatie: http://img21.imageshack.us/img21/3170/errorktg.jpg

Sinds ik met Hitman Pro me spyware heb gewist doet mijn pc vaag.

Bij elk programma dat ik open, internet, outlook, itunes, zelfs Taakbeheer, krijg ik deze error. Dan heeft het alleen een andere naam bovenin. Maar hoe kan ik dit oplossen. Bij het opstarten van me pc krijg ik eerst 15/20 van zulk soorrt venstertje. Zelfs tijdens en voor het "Welcome"- scherm.
Maar googlen na dat bestand heeft geen enkel resultaat. Kan ik dit bestand zoeken en verwijderen?
Of op welke manier ik dit kan verwijderen. Ik heb AVG maar die heb k al een aantal uren uitstaan omdat me pc wat slomer werd.

En toen straks werd me bureaublad veranderd in een zwarte pagina met witte tekst dat ik Spyware geinfecteerd was. Er stond een extra icoontje onderin, en toen ik erop klikte kreeg ik een nep virusscan met allemaal zogenaamde virussen die ik moest verwijderen. Toen ik voor de echte hitmanpro 3.5 me pc opnieuw moest opstarten was alles weer normaal. Behalve al deze error schermen. Die verschijnen bij elk programma.

Systeemherstel kan niet, omdat er geen herstelpunten uit het verleden zijn.

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-11 09:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• De-Hamster
Dankje de error is weg, alleen welke spyware scanner kan ik nu het beste gebruiken als Hitman pro en diegene van die site met Malware Bytes ook de goede bestanden verwijderd.

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:01

MsG

Forumzwerver

Spybot Search & Destroy (gratis)
Windows Defender (gratis bij legitieme Windows)
SuperAntiSpyware

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• De-Hamster
Dankje, ik zal Spybot eens proberen, ik had ook al Adaware.

• De-Hamster
Hmmm sinds die error is me pc erg maar dan ook erg traag. Filmpjes op youtube kijken duurt heel lang. Switchen van internet na internetsite gaat amper tot niet, internet, firefox, outlook e.d. hangen heel snel vast. En zijn heel traag. Ik heb het gevoel dat er nog iets in de pc vast zit. Maar spybot geeft wel een paar malware e.d aan maar dan verwijderd die ze en als die opnieuw opstart staan ze nog steeds in de lijst.

Hmm de virusen e.d. zijn er uit. Toch is me pc nu ongelooflijk traag met internet.

Elke keer als ik Windows Live Messenger opstart krijg ik direct Rapport verzenden of Niet Verzenden.

Als ik me pc opnieuw opstart staat ingesteld dat MSN zich bij het opstarten aanmeld en inlogt. Maar het hangt iedere keer vast zonder dat ik wat doe. Dus moet ik gewoon Reageert niet, Nu Beëindigen klikken.

AVG Virusscan vind niks meer, MBAM heeft nu alles verwijderd. Spybot ook al. Me pc zou helemaal schoon moeten zijn en toch heb ik nog problemen.

Het rapport van de crash iedere keer is:

Afbeeldingslocatie: http://img40.imageshack.us/img40/4350/msnerror.jpg

[ Voor 44% gewijzigd door De-Hamster op 10-07-2009 14:15 ]

• De-Hamster
Iemand?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Dit topic past inmiddels beter in BV; dus ik verplaats hem even. Zou je in het vervolg je topic niet willen kicken binnen 24 uur? Dat wordt namelijk niet gewaardeerd :)

CSA > BV

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
ik zou gewoon windows opnieuw gaan installeren, het is duidelijk een probleem met je installatie. Om zeker te weten dat alles weg is en je virus vrij bent moet je gewoon opnieuw beginnen ;)

Desktop | Server | Laptop

• De-Hamster
Ja, helaas dat wordt hem niet, dat is geen probleem oplossen. Ik ga wat eventjes heel windows opnieuw installeren.

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Het is helemaal niet verwonderlijk dat als je met spyware en virussen geïnfecteerd bent en je gooit allerhande onderdelen van programma's weg dat het dan niet lekker meer loopt. Bovendien weet je pas zeker dat al je shit weg is als je de boel formatteert en Windows opnieuw installeert. En zeg nu zelf, hoe lang duurt dat, een uurtje? Je bent nu al langer bezig met jezelf ergeren aan de traagheid en crashes. Windows opnieuw installeren is dan ook zeker wel een oplossing van een spyware/virus gerelateerd probleem.

Rail Away!

Pagina: 1