Toon posts:

apparatuur nieuwe home theater set

Pagina: 1
Acties:
  • 254 views

Verwijderd

Topicstarter
hallo

Ik heb erg weinig verstand van een home theaterset met losse receiver. Ik ben sinds sinterklaas dit jaar in bezit van een Sony DVD Home Theater System DAV-DZ260: http://www.sony.nl/produc...it---dvd-player/dav-dz260 Dit leek mij een goede set voor een budget van +-300 euro. Aangezien volgend jaar mijn veel grotere zolderkamer klaar is wil ik dan een nieuwe professionele home theater set samenstellen, die ook blu ray zal ondersteunen. mijn kamer is +-15m2. Voor een budget zat ik te denken aan voor de beamer tussen de € 1000 en 3000,- voor de receiver en boxen minder dan € 1500,- en voor de blu ray speler tussen de € 100 en € 500,- Variatie is hierin uiteraard mogelijk. Kwaliteit gaat boven geld besparen. Hopelijk kunnen jullie hier iets mee.

• Firestorm
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-11-2025

Firestorm

Ik hou altijd schroefjes over

koop
dit
Dit voor zoveel asl je nodig vind
en
Dit

veel plezier ermee!

• Sevenhunt
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-02 13:54
Firestorm schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 21:45:
koop
dit
Dit voor zoveel asl je nodig vind
en
Dit

veel plezier ermee!
Ik ga er toch echt van uit dat deze reactie een geintje is he.

Om serieus te zijn.
Lees de honderd topics hier door die gaan over home cinmea sets.
Daar zal je in lezen dat je voor een receiver en boxen moet gaan luisteren in een goede audiozaak en je eigen smaak kiezen.
Tevens staan er genoeg merken in geadviseerd om je een tijdje zoet te houden met luisteren.
Bijv: Receiver: onkyo(liever niet de nieuwe serie, valt nogal tegen) denon, marantz, pioneer, yamaha, sony.
Boxen: JBL, JAMO, KEF. Focal, Canton, Mordaunt short, Monitor audio, B&W, Harman Kardon

enzenzenzenzenz

Ik denk trouwens niet dat je topic zo een lang leven heeft :)

[ Voor 12% gewijzigd door Sevenhunt op 08-07-2009 22:06 ]

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:05
Prima dat je wat vragen stelt, maar je we kunnen geen boodschappenmandje voor je volgooien. Kijk eerst wat er te koop is op het gebied van projectors (check b.v. zo'n site om een idee te krijgen: http://www.projectorcentral.com) en ga eens langs wat video/hifi winkels om speakers te beluisteren (geluid van speakers loopt erg uiteen). Receivers en spelers verschillen in deze prijsklasse niet zoveel onderling, althans in vergelijking met projectors en zeker speakers. Dus let op de features en prijs.

Ergo, ga luisteren en kijken en laat je voorlichten in enkele winkels :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• Bakkertjuhh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03-03-2024
nvm

[ Voor 98% gewijzigd door Bakkertjuhh op 08-07-2009 22:24 ]

• Firestorm
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-11-2025

Firestorm

Ik hou altijd schroefjes over

Als dit niet is wat hij wil hebben moet ik toch maar eens terug naar de winkel om mijn glazen bol na te laten kijken :(

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:02

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Hoi, en welkom op GoT.

Dit forum is geen "vraag en krijg antwoord" forum, maar een discussieforum. Het is dus de bedoeling dat je zelf eerst onderzoek doet voordat je hier een topic opent. Zoals al gezegd is gaan we hier geen compleet pakket voor je samenstellen. We kunnen en willen hier niet het begin zijn van je zoektocht. Lees reviews, maak virtuele winkelmandjes, ga naar een winkel, laat je voorlichten en ga luisteren / kijken.

Ik stel voor dat je kijkt naar De Algemene Voorwaarden en Het algemeen beleid. Ook dit subforum heeft een beleid: AUD beleid. Lees deze topics goed door; dan begrijp je ook waarom dit topic op slot gaat.

Wise enough to play the fool

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.