Toon posts:

PC via TV aansluiten dmv DVI > HDMI

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen ik weet werkelijk waar geen donder van computers. }:O
Ik heb de 'zoekfunctie' wel gebruikt, maar ik kom niet tegen wat ik zoek.
(als het er wel is, hoor ik het graag)

Probleem:

Ik wil mijn pc via DVI aansluiten naar mijn TV (HDMI)
Ik krijg alleen geen beeld.

Kan iemand mij helpen? (ik gebruik het puur voor excel sheets, dus geluid is niet van belang)

PC: HP Pav. S3360
(iemand vertelde me dat ik moest zeggen: ATI Radeon HD2400??? Ik heb geen idee wat het is hoor)
Windows vista home premium
TV: Philips 42PFL9632

Desnoods kan het wat mij betreft ook via s-vhs...

Alvast bedankt!

• kluyze
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Je wil je tv als 2de scherm? Dan moet je dat icoontje rechts onder gebruiken waar ATI op staat.
Dubbelklikken en dan wachten tot je een schermpje krijgt met als titel Catalyst Control Centrum.

* Als er staat 'Catalyst Control Centrum - basic' klik je op 'Setup my display information', daar de stappen volgen, er zal wel uitgelegd worden wat bij elke stap moet gebeuren. Ik kan het nu niet zeggenomdat ik momenteel geen 2de scherm heb aanhangen.

* Als het woord 'basic' niet in je titel staat dan moet je links klikken op 'Displays manager' en daar eens kijken in het vakje waar staat 'Attached Displays current disabled' als daar een scherm staat dan moet je daar eens op dubbel klikken of rechtermuisknop en kiezen voor iets als 'enable' Het kan ook zijn dat je dat scherm dat bij 'disabled' staat moet slepen naar dat hoger vakje dat leeg staat.

Edit: Die persoon die jou toefluistert wat je moet zeggen, die kan je er niet bij helpen?

[ Voor 11% gewijzigd door kluyze op 08-07-2009 21:46 ]

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de uitleg!

Het is me inmiddels gelukt (al heb ik geen idee hoe)