Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Pc binnen 10 min installeren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb es van iemand gehoord dat als je computer gecrasht is dat je (als je dat voorheen op een bepaalde manier hebt geinstalleerd) dat binnen 10 min naar de oorspronkelijke configuratie kunt brengen!

dus je installeert het--> sluit het af en daardoor kan niets meer op die plaats komen

Mijn vraag is--> hoe doe je dit`? is het gewoon de partitie sluiten ofzo?

even voor de duidelijkheid, ik heb het niet over de systemrecovery met bepaalde punten in de geschiedenis waar je naar terug kunt gaan!

bedankt!

• stftweaker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-11 23:03
norton ghost image?

How are you doing?

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:38
Waarschijnlijk gaat dat over het maken van een image, zoek maar eens op Ghost of Acronis TrueImage.

• ApexAlpha
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-11 11:32
'je hebt eens gehoord' ? Welkom op GoT :D (altijd al eens willen zeggen )
Ik denk jou bron het heeft over een OEM die een eigen recovery installeert, dit is een aparte partitie op je HDD waar je naar kan booten, en vanuit daar kun je je OS weer terugzetten of helemaal opnieuw installeren.

Ik denk dat dit is watje bedoelt.

[ Voor 9% gewijzigd door ApexAlpha op 08-07-2009 20:07 ]

• robin5210
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:33
Met de windows DVD kan je systeem herstel uitvoeren, alleen dit duurt geen 10 min...

• Puch-Maxi
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 00:23
Misschien bedoelt hij zoiets als Deep Freeze of een Reborn kaartje

My favorite programming language is solder.

• jan99999
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-11 01:54
Gewoon alles installeren.
Dan met acronis een backup maken van je windows partitie. (data niet doen ivm snelheid).
Deze kun je dus op de hd(en op dvd) zetten en dan met een opstart cd terugzetten.
Nadeel is dat niet alles geupdate is, naar de laatste stand. Misschien is dat tegenwoordig ook mogelijk.

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-11 23:40
^^Dat is inderdaad ook mogelijk tegenwoordig met incrementele backups.
Pagina: 1