Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Vraag Dazzle

Pagina: 1
Acties:
  • 118 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb op marktplaats een dazzle platinum gekocht, ik heb de cd geinstaleerd en de dazzle aangesloten aan me pc en de gele kabel van me xbox in de dazzle gedaan, alleen nu als ik wil opnemen staat er dat er geen invoersingnaal is gevonden. Hoe kan ik dit oplossen??

De bonus cd kon die kon niet geiinstaleerd worden omdat er een foutmelding kwam dus heb ik die maar gedownload van de pinnacle site (nog bezig), maar kan het daar aan liggen dat hij het niet doet.?

Hopelijk kan iemand mij helpen

Vorige topic in video was gesloten weet niet waarom?

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:10

Zoefff

❤ 

Je vorige topic is gesloten omdat het niet voldoet aan de algemeen beleid, iets wat ik ook heb aangegeven in mijn sluitbericht. Hetzelfde topic dan nogmaals openen in een ander subforum is natuurlijk niet de oplossing en ook niet heel erg netjes.

In het algemeen beleid kan je onder andere lezen dat we graag een topictitel zien die duidelijk omschrijft wat je probleem is (en geen schreeuwerige titels als "hulp nodig SNEL"). Ook wordt het gewaardeerd als je eerst zelf aan de slag gaat. Er is behoorlijk wat info over het aansluiten van een dazzle op Google te vinden, heb je hier al naar gekeken? Zo ja, wat heb je al gevonden / geprobeerd en waarom werkt dat niet? Wat mij betreft mag je best een nieuw topic openen in Film & Video, maar dat moet dan wel voldoen aan deze eisen.

Mocht het niet geheel duidelijk zijn, dan kan je altijd per DM contact met mij opnemen voor een eventuele verduidelijking :)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Dit topic is gesloten.