Advies voor nieuw soundsystem nodig

Pagina: 1
Acties:
  • 142 views

• MarnixNL
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 19-12-2025
Nadat deze week mijn nieuwe HDTV is binnengekomen en ik die aan mijn pc heb gekoppeld heb, wil ik na al die visuele schoonheid ook wel wat beter geluid erbij. Ik heb al gekeken naar enkele setjes, maar toch vraag ik jullie advies omdat ik weinig ervaring heb met audio.
Mijn eisen zijn dat al mijn apparatuur kan worden aangesloten op het soundsystem en dat het te bedienen is met de Logitech One afstandsbediening (dus met infrarood afstandsbediening). Mijn voorkeur gaat uit naar een 2.1 set omdat het voor mij lastig is de rear-speakers te plaatsen.
Verder hoeft het allemaal niet keihard geluid te geven (kamer van 20m2) en is mijn budget toch wel max 250e.
Wie kan mij een goed advies geven?

Mijn huidige setup:
  • LG 32LH5000 HDTV met 4x HDMI en 1x optical out
  • PC met standaard geluidskaart en optical out
  • XBOX360 met component en HDMI
  • HD kabel ontvanger met component en optical out

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:07

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Hoi, en welkom op GoT.

Dit forum is geen "vraag en krijg antwoord" forum, maar een discussieforum. Het is dus de bedoeling dat je zelf eerst onderzoek doet voordat je hier een topic opent. Vooral bij speakerkeuze (bij versterkers speelt dit minder) is er maar 1 advies mogelijk: ga eerst zelf luisteren.

Ik stel voor dat je kijkt naar De Algemene Voorwaarden en Het algemeen beleid. Ook dit subforum heeft een beleid: AUD beleid. Lees deze topics goed door; dan begrijp je ook waarom dit topic op slot gaat.

Wise enough to play the fool

Dit topic is gesloten.