Linksys WAG54G V2 aansluiten op de Speedtouch Thompson ST706

Pagina: 1
Acties:

• Tklaversma
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Ik heb dus een Speedtouch Thompson ST706 (wireless) die is aangesloten op mijn PC. Als ik de Speedtouch aansluit met mijn Xbox 360 om zo online te kunnen HALO'n blijft hij aangeven dat mijn NAT op strict staat. Ik heb me dus suf gezocht en geprobeerd, en ben erachter gekomen dat de Speedtouch geen NAT ondersteund, wat dus betekent dat ik heb ook niet kan aanpassen.

Nu heb ik ook een Linksys Router hier liggen, die wel NAT ondersteund. Is het mogelijk om deze aan te sluiten op mijn Speedtouch??? Zo Ja, hoe??

Probleem:

PC ----> ???? -----> ???? ----> Xbox 360

Geen van beide (dus de speedtouch router en de linksys router) heeft een wan port!

HELP!!

BVD

Tim

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
De WAG54G is een ADSL router welke dus als WAN poort een telefoonaansluiting heeft. Als je die gaat gebruiken zul je die dus in plaatst moeten zetten van je speedtouch modem welke je dan niet meer gebruikt.

Dus dan krijg je de ADSL lijn uit de splitter in de daarvoor bestemde poort op je Linksys en dan kunnen al je apparaten bedraad of draadloos het internet op via die router met ingebouwd modem.

Je moet dan wel de instellingen voor de ADSL lijn goed in de Linksys zetten, waarschijnlijk kun je die overnemen uit je speedtouch.

[ Voor 20% gewijzigd door ik222 op 08-07-2009 16:02 ]