Mijn vrouw had 2 weken geleden op een donderdagavond (koopavond) een pak gekocht voor mij. Normaliter mogen artikelen geruild/geretourneerd worden binnen 30 dagen oid. Maar dit artikel was in de aanbieding (voor 200 euro
) en moest binnen 7 dagen terug. Dus ik ben precies 7 dagen later terug gegaan, weer op een donderdag dus om het terug te brengen omdat het niet goed paste. Maar de manager van die zaak deed stront vervelend en was gewoon onbeleefd/onbeschoft tegen mij omdat het op woensdag terug had gemoeten.
Maar volgens mij zijn dat dus 6 dagen. Dus het schema is:
donderdag Aankoop
vrijdag dag 1
zaterdag dag 2
zondag dag 3
maandag dag 4
dinsdag dag 5
woensdag dag 6
donderdag dag 7
Ik ging rustig met de dame in kwestie in gesprek, maar ze was pisnijdig en deed er gewoon moeilijk over terwijl ze ook niet gelijk had (volgens mij) en ging zelfs zo ver dat ze zij dat als ik nog 1 x in discussie zou gaan ze het artikel niet meer terug zou nemen. Hier verprak ze zich en heb ik t dus toch terug gebracht. Omdat ze zo grof was heb ik ook gewoon het hoofdkantoor opgebeld om te vragen hoe t nou precies zat met die dagen en een klacht in te dienen over die dame. (Ik ben normaal heel erg relaxed en maak me niet zo druk hoor
)
Helaas daar ruim 45 minuten aan de telefoon gehangen.
Maar hoe zit het nou met die dagen? Had ik gelijk of ongelijk?
Maar volgens mij zijn dat dus 6 dagen. Dus het schema is:
donderdag Aankoop
vrijdag dag 1
zaterdag dag 2
zondag dag 3
maandag dag 4
dinsdag dag 5
woensdag dag 6
donderdag dag 7
Ik ging rustig met de dame in kwestie in gesprek, maar ze was pisnijdig en deed er gewoon moeilijk over terwijl ze ook niet gelijk had (volgens mij) en ging zelfs zo ver dat ze zij dat als ik nog 1 x in discussie zou gaan ze het artikel niet meer terug zou nemen. Hier verprak ze zich en heb ik t dus toch terug gebracht. Omdat ze zo grof was heb ik ook gewoon het hoofdkantoor opgebeld om te vragen hoe t nou precies zat met die dagen en een klacht in te dienen over die dame. (Ik ben normaal heel erg relaxed en maak me niet zo druk hoor
Helaas daar ruim 45 minuten aan de telefoon gehangen.
Maar hoe zit het nou met die dagen? Had ik gelijk of ongelijk?
How that must belive unsaid suffer don't ask to get Nothing too all...