Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Win 2000] Batch commado om alle vensters te sluiten

Pagina: 1
Acties:
  • 179 views

• Fudgem
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-08-2024

Fudgem

Fudge the system!

Topicstarter
Hallo,

Is er een commando dat ik in een batch file kan stoppen waardoor alle open vensters gesloten worden?Ik heb al batch files gemaakt waarmee ik bepaalde programma's kan openen, en nu wil ik dus een batch file maken waarmee alles weer kan afluiten. Ik heb gegoogled, maar kon het niet vinden. Ik heb wel lijstjes met andere batch commando's gevonden, maar geen commando waarmee ik alle openstaande vensters kan afsluiten. (Ik heb gegoogled op "batch command to close all windows", "batch command to quit all programs", etc.)...

En als dat commando niet bestaat, is er dan een andere manier om snel alle open vensters te sluiten?

alvast bedankt

ps:
Ik heb dit topic al eerder geplaatst, maar blijkbaar was het niet goed, omdat "het stuk nadenken" miste. ik heb toch duidelijk uitgelegd wat ik bedoel en wat ik zelf gedaan heb. Ik ben geen superwizzkid en daarom stel ik deze vraag hier. Wat is er nu niet goed aan deze post?

ps:
Misschien ook wel fijn om dit topic niet na 5 minuten al op slot te gooien als ik niet gelijk reageer. Ik zit hier op mijn werk en soms duurt het even voordat ik reageer... Anders moet ik de hele tijd nieuwe topics maken, en dat kan toch ook niet de bedoeling zijn lijkt mij.

[ Voor 21% gewijzigd door Fudgem op 08-07-2009 14:29 ]

AMD Atlon 64 X2 3800 - Asrock ALIVENF4G-DVI - 2GB PC6400 DDR2 - Seagate Barracuda 320 GB SataII HD - Geforce GT520 1GB

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Als jij blijft volharden in het copy-pasten van een topicstart die constant hetzelfde blijft - en dus het basiselement van het zelf uitzoeken wat je dan wel zou moeten doen compleet achterwege laat - ja.

In plaats van nieuwe topics blijven aanmaken, ga nadenken wat je verkeerd doet.
Niet alleen met je aanpak bij je topics, maar ook met de aanpak van je probleem.

Ik zal je één hint geven.
Welke vensters bedoel je?

[ Voor 19% gewijzigd door alt-92 op 08-07-2009 15:04 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.