nieuwe stereo kopen

Pagina: 1
Acties:
  • 488 views

• KayJee
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 28-10-2025
ik ben van plan mijn eigen stereo samentestellen,
ik heb al(waarschijnlijk) een versterker van 800-1200W(merk weet ik nog niet krijg hem van een vriend)
nou ben ik opzoek naar 2-3 goeie boxen en een subwoofer met diepe bass, want ik luister graag hardstyle enzo.
wat ik nu thuis heb staan is niet zoveel
ik heb nu(aangesloten)een samsung stereo amp/tuner max-485R met samsung stereo deck/cd max-485Z
versterker; AC 230V~50Hz 150W
de boxen(2) die ik daar op aangesloten zijn, zijn de originele, model: PS 485E,
impedantie: 6 Ohm, Max input: 60W
subwoofer van het merk "medion" weet niet hoeveel W denk tussen de 75-100W
verder heb ik ook nog 3 boxen van het merk "medion" liggen, 8Ohm 50W

dit is eigelijk allemaal oude bagger, daarom wil ik dus nieuwe boxen enzo kopen maar ik weet niet echt iets

heb al wel iets op marktplaats gevonden weet niet of dit de moeite waard is
zoek op: Boombox Set met Led's, heb diegene gebeld en hij zei mij dat er 2x250W op de doos stond maar dat ik moest uitgaan van 2x100W
is dit wat?

owja mijn budget zit rond de 300 euro(voor een goede subwoofer en 2-3 boxen)

Verwijderd

Nee dat is niks met die leds, kijk NIET naar watts. Watts zegt helemaal niks, niets, noppes, nada.

Ga gewoon even luisteren, klinkt het naar wens kopen en klinkt het niet goed dan weet je ook genoeg. Staar je niet blind op watts want die 250 watt is geen indicatie over de hoeveelhied geluid die eruit komt.

• mac1987
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-02 10:04
Boombox?
Wil je lekker dreunen op je kamer als in een disco? Prima
Wil je muziek horen zoals die bedoeld is en opgenomen is? Blijf er ver vandaan...

Het hangt dus 100% van jouw eisen en voorkeuren af.

P.s. Zodra producenten showen met al die gave lampjes en ledjes zegt dit meestal weinig goeds over de kwaliteit... Anders zouden ze daar wel mee showen ;)

[ Voor 27% gewijzigd door mac1987 op 08-07-2009 15:48 ]

• KayJee
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 28-10-2025
oke dan zie ik daarvan af maar verder heb ik eigelijk nog niet een echt idee wat nou slim is,
welk merk is goed waarvan ik dan het beste mijn sub en speakers kan kopen, en ik kijk ook niet naar de watts, dus wat kan ik volgens jullie het beste kopen qua sub met lekkere diepgaande bass en 3-way speakers?

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Kun je niet zelf eens zoeken?

Waarom 3-weg speakers?

1200W + hardstyle-fans == 100W max. (niet te serieus nemen, maar ik geloof geen snars van een 1200W versterkertje dat je even krijgt voor thuis).

Heb je al reviews gelezen van dingen?

Zaram module kopen voor je glasvezelaansluiting?

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:07

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Hoi, en welkom op GoT.

Dit forum is geen "vraag en krijg antwoord" forum, maar een discussieforum. Het is dus de bedoeling dat je zelf eerst onderzoek doet voordat je hier een topic opent. Lees reviews, zoek specs op, ga eens kijken en luisteren. Hier een "wat moet ik kopen" vraag stellen is niet de manier in ieder geval.

Ik stel voor dat je kijkt naar De Algemene Voorwaarden en Het algemeen beleid. Ook dit subforum heeft een beleid: AUD beleid. Lees deze topics goed door; dan begrijp je ook waarom dit topic op slot gaat.

Wise enough to play the fool

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.