Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[XP]Multi-language springt constant terug

Pagina: 1
Acties:

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:03

AzzKickah

06-CENSORED

Topicstarter
Ik heb gezocht maar ik kom geen vergelijkbaar probleem tegen.

Het gaat om het volgende: we hebben hier in het bedrijf door heel Europa vestigingen zitten. We installeren hier de PC's. Alleen in Duitsland willen we XP in het Duits leveren.
Wij installeren XP in het Engels en moet dus met MultiLanguage Pack omgezet worden naar Duits.
Klinkt simpel.

Windows geinstalleerd, PC in domein gehangen.
MUI geinstalleerd. Administrator account is dan ook daadwerkelijk in het Duits. Ik stel in dat het ook op het current account en default profile moet worden toegepast.

Vervolgens log ik Administrator uit, ga inloggen met een account in het domein en dan is ie stug Engels.

Ik heb 1x gehad dat het account WEL in het Duits was, maar na een reboot, was het gewoon weer Engels :?

Ik heb geprobeerd de NTUSER.DAT van Administrator over die van Default User heen te kopieren (vanuit een andere local admin account) maar ook dat helpt niet.
Ook het profiel van het domein-account verwijderd, gereboot, opnieuw ingelogd met dat domein-account --> geen restultaat.

Wie heeft de oplossing? Ik trek me zowat de haren uit het hoofd hier.
:*

[ Voor 5% gewijzigd door AzzKickah op 08-07-2009 11:24 ]

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Topicstarter
Anyone? :)
Ook via Google kan ik nergens een zelfde probleem vinden..

• Bart©
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-11 07:43
Iedereen kan toch wel een beetje engels? Dan laat je de gebruiker het een keer zelf instellen, wellicht dat ie dan wel blijft staan?

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Topicstarter
Ik heb 1x gehad dat het account WEL in het Duits was, maar na een reboot, was het gewoon weer Engels :?
Overigens merk ik ook dat local accounts gewoon Duits worden, maar als ik inlog met een account uit het domein, hij in het Engels staat.

Maar in het verleden (+/- 1 jaar geleden) is het me bij een andere computer wel gelukt, zonder problemen.
Ik heb de PC waar ik nu mee bezig ben ook al opnieuw geinstalleerd, zelfde resultaat :?

En nee, lang niet iedereen kan een beetje Engels. En al helemaaaal niet in Duitsland.
'Can you click start for me, please?'
'Hee? Uhm uhm ich weiss nicht..? Wie? Wo?' 8)7

[ Voor 72% gewijzigd door AzzKickah op 09-07-2009 09:45 ]

Verwijderd

Bij mij lijkt het ook wel of instellingen worden gereset van Vista. Bijvoorbeeld het energieschema dat de computer aan moet blijven als het scherm dichtklapt. Dit 'vergeet' hij steeds na een aantal weken. Ook het toetsenbord sprong steeds terug op een andere instelling, dat toetsenbord verwijderd en het werkt nu wel.

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Topicstarter
Ik had deze gevonden maar helpt niet.. :?

Ik begint te vermoeden dat die Engelse taal staat ingesteld in het domein of zoiets..? Dat daarom die domain-accounts stug Engels blijven oid...

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Je kan het inderdaad met group policy wel afdwingen, check dat anders eens met rsop.msc :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1