Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millennyum
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-05-2023
Ik denk erover om een Vodafone Scherp abonnement af te sluiten, aangezien dit een stuk goedkoper is. De reden voor de lage tarieven is waarschijnlijk de volgende voorwaarde:
om de tarieven van Vodafone Scherp zo laag mogelijk te houden, behoudt Vodafone zich het recht om je via je mobiele telefoon te informeren over reclame van Vodafone of van derden.
Nou vind ik een sms'je per maand niet zo erg, maar ik wil niet iedere dag gespammed worden.

Ik heb ook ergens gelezen dat ze dit vooralsnog slechts als optie houden, dus dat ze nog niet zijn begonnen met het versturen van reclame. Dat zou natuurlijk erg fijn zijn.

Wie heeft er ook zo'n abonnement en kan mij vertellen hoe vaak je reclame krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:56

remco_k

een cassettebandje was genoeg

* remco_k checking in
Ik heb al ruim 2 jaar Vodafone scherp. Los van 2 maandelijkse Vodafone SMS-jes (factuur staat klaar en één of andere Vodafone aanbieding) krijg ik geen overige spam.
Soms gaat er overigens een maand voorbij zonder aanbieding.
De "spam" is nog niet eens echt spam:
Stel je voicemail in met jouw persoonlijke welkomstboodschap! Bel 1233, kies optie 2 voor je persoonlijke instellingen en kies dan tweemaal optie 1 om je persoonlijke welkomstboodschap op te nemen.
Zodra er vaker spam komt, klaag ik eerst 1x, en daarna ben ik gewoon weg als klant. Maar vooralsnog is dat dus niet nodig.

[ Voor 60% gewijzigd door remco_k op 08-07-2009 11:28 ]

Alles kan stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:46
Veel erger bij de Scherp-abonnementen is dat de belminuten per minuut naar boven worden afgerond, in plaats van per seconde (na de eerste minuut) bij de normale Vodafone Sim-Only's. Dus zo extreem voordelig zijn ze niet. De Sim-Only op http://directsales.vodafone.nl/tvgids (welke een "normaal" basis-abbonement lijkt te zijn) lijkt me dan interessanter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-08 02:05

freddyathlon

McLaren Mercedes

RobbertC schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 11:49:
Veel erger bij de Scherp-abonnementen is dat de belminuten per minuut naar boven worden afgerond, in plaats van per seconde (na de eerste minuut) bij de normale Vodafone Sim-Only's. Dus zo extreem voordelig zijn ze niet. De Sim-Only op http://directsales.vodafone.nl/tvgids (welke een "normaal" basis-abbonement lijkt te zijn) lijkt me dan interessanter.
Plus als je een 'normale' Basis Sim Only aansluit voor 2 jaar, krijg je het eerste jaar nog eens 50% extra korting.

Stel, je neemt een Sim Only 22,50, dus met 150 min/sms voor 2 jaar.

De prijs normaal daarvan is dan € 11,25 p/mnd.
Het eerste jaar betaal je dan maar € 5,63.
Het tweede jaar wordt het dan € 11,25.

Geldt op alle Basis Sim Only's deze maand.

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millennyum
Bedankt, maar ik hoef geen advies over welke bundel ik moet nemen. Daar heb ik http://www.delaagsterekening.nl/ voor, die berekent automatisch wat bij me past.
Het is alleen niet helemaal duidelijk of ze in die berekening rekening hebben gehouden met het naar hele minuten afronden van gesprekken, daar heb ik ze voor de zekerheid nog even over gemaild.

Reacties dus graag alleen over de reclame :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolGamer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-10 15:22

CoolGamer

What is it? Dragons?

Ik heb ook Vodafone scherp en ik heb geen last van reclame. Ik heb sinds het begin van dit jaar slechts twee sms'jes gehad met "reclame", waarvan een die meld dat de tarieven voor bellen in het buitenland zijn veranderd en de andere over een beltonen-service van Vodafone.

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millennyum
remco_k & TheCoolGamer: da's goed om te horen. Dan sluit ik 'm gewoon af en ga ik hopen dat hun reclamebeleid niet binnen een jaar verandert :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Op mijn beide vodafone scherp abo's kreeg ik ook af en toe reclame, maar door te bellen met 1200 kon je je daarvoor afmelden.

[ Voor 5% gewijzigd door MegaTronics op 08-07-2009 13:04 ]

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmster
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-09 23:08
Delaagsterekening.nl houdt zeer zeker rekening met het afronden van belminuten! En of je in dal uren belt, en naar welke netwerken je belt, en naar welke nummers je het meeste belt...

Disclaimer: delaagsterekening.nl is opgericht door mij. Ik kan het dus weten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrPhill
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09-2024
Ik ben 2 jaar geleden ook in een vodafone scherp abbonement gestonken om er achter te komen dat de smsjes(a 21 cent toen) buiten de bundel vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolGamer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-10 15:22

CoolGamer

What is it? Dragons?

MrPhill schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 11:12:
Ik ben 2 jaar geleden ook in een vodafone scherp abbonement gestonken om er achter te komen dat de smsjes(a 21 cent toen) buiten de bundel vallen.
Ja, je moet bij scherp een aparte bundel nemen voor sms'jes. Maar dat is op zich wel duidelijk als je dat afsluit.

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
TheCoolGamer schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 11:31:
[...]

Ja, je moet bij scherp een aparte bundel nemen voor sms'jes. Maar dat is op zich wel duidelijk als je dat afsluit.
Dat hangt er vanaf... Ik werd toen gebeld door een vodafoon truus van: Goh wil je verlengen. Dus ik zeg: Doe maar hetzelfde als wat ik nu heb voor een jaartje. Prima, ging ik nog wat minder betalen dus ik dacht: Mooi. Vervolgens na paar maanden nam ik een smartphone en wilde ik een internet blox, dat ging dus niet... Heel fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Gewoon een kwestie van even goed nalezen wat er wel en niet mogelijk is.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrPhill
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09-2024
Ja klopt, ik dacht dat er maar een soort sim only was en daarbij heb ik dus bij de info gekeken. Duur foutje haha.

Ik dacht voor diegene die hier langs komt en het nog niet gelezen heeft op de site is het misschien handig.

[ Voor 32% gewijzigd door MrPhill op 23-07-2009 18:01 ]

Pagina: 1