• geldermalsen
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02-02 11:46
Omdat ons backup systeem hopeloos verouderd was zijn wij een nieuwe versie van arcserve gaan gebruiken(versie 11) .
Ik heb de client en agent op alle servers correct geinstaleerd. Maar nu komt het probleem wij hebben in elke server 2 netwerkkaarten 1 met 100mbit verbinding de andere met 1000. Over de 1000 lijn wil ik backuppen uiteraard. Echter hier heeft arcserve geen zin in en pakt altijd de 100Mbit ik heb de ip's op de client en server op het ip van 1000 Mbit gezet geen resultaat. Hij blijft over de 100Mbit lijn backuppen. Weet iemand hoe dit opgelost kan worden?

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Versie 11 is geen nieuwe versie, de nieuwste versie is 12.5. Als je die gekocht hebt, zit daar automatisch een jaar support bij en kan CA zelf je dus eenvoudig helpen.

Die versie die jij daar hebt zit waarschijnlijk niet meer onder support, ik zou zeggen probeer de knowledgebase...

• mbaltus
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-02 10:09
Maar zijn de servers zowel via de 100MB NIC als via de gbit NIC aangesloten op het netwerk? maak je dan gebruik van teaming? Of heb je een apart back-up netwerk ingericht? Zo-ie-zo moet je in ARCserve ook aangeven welke NIC je wilt gebruiken voor de back-up.

The trouble with doing something right the first time is that nobody appreciates how difficult it is

• geldermalsen
mbaltus schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 09:55:
Maar zijn de servers zowel via de 100MB NIC als via de gbit NIC aangesloten op het netwerk? maak je dan gebruik van teaming? Of heb je een apart back-up netwerk ingericht? Zo-ie-zo moet je in ARCserve ook aangeven welke NIC je wilt gebruiken voor de back-up.
Dit heb ik gedaan de backup netwerk is een heel ander ip. En heb het ip van de 1000nic ingevoerd

Ik ga even kijken welke versie aangezien dit de nieuwste versie moet zijn.
Idd het is 12.0 sorry :)

[ Voor 5% gewijzigd door geldermalsen op 08-07-2009 10:35 ]

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:09
12.0 is een andere versie dan 12.5, kijk nog even na of je mag upgraden met je huidige licentie.

• geldermalsen
Dit project was van een collega van me en die heeft het een beetje verknalt ook qua licenties.
Ik kan niet upgrade dat terwijl we dit pakket nog geen half jaar hebben :(

• geldermalsen
Update :) Heb er even voor gezeten hij doet het nu wel over de 1000Nic.
Maar op 1 server wilt hij de client niet deployen hij geeft de melding default share niet gevonden. Echter deze is wel aangemaakt.
Pagina: 1