Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Graag had ik geweten of iemand een oplossing heeft of weet wat ik fout doe voor volgend probleem:

als ik bv mijn persoonlijke instellingen wil aanpassen dan opent zich een wit scherm en springt deze meteen weer weg.
Tzelfde als ik klik op het windowupdate symbool in de tray voor de updates te laten installeren.

Ik kan dus geen achtergronden en zo instellen of updates uitvoeren

Wil ik in het configuratiescherm mijn energybeheer ( of bv weer windowsupdate) aanklikken dan resulteerd dit in niks (laptop).
Klik ik daar printers aan krijg ik wel mooi een lijstje met printers.

Indien iemand weet wat ik fout doe, gelieve mij hier even te helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-07 13:20
Kan je die vensters wel openen in veilige modus? Een kennis van mij heeft iets soortgelijks (kan geen enkel venster openen in configuratiescherm), maar dat is veroorzaakt doordat zijn boekhoudprogramma niet draait op Vista en we heel Vista hebben moeten verbouwen om dit draaiend te krijgen.
Ik gok erop dat je of een virus te pakken hebt of dat Vista om wat voor reden dan ook corrupt is. In beide gevallen zou mijn oplossing zijn om opnieuw te installeren!

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:26

Umbrah

The Incredible MapMan

Dit klinkt inderdaad wel heel erg virus, draai eens scans, probeer het eens in veilige modus, en kijk eens wat msconfig te vertellen heeft over programma's die laden bij het opstarten.