Verwijderd

Topicstarter
Goedenavond

heb zins anderhalve week de philips 42pfl9664 en het is fantastich beeld en geluid.
maar de afstandbediening werkt niet op upc heb je zo een mooie tv en zo een lompe afstandbediening van upc wie weet of het wel werkt op de upc hd decoder

met vriendelijke groet
snowie

• Dick
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik begrijp niet veel van je verhaal, maar van wat ik er uit op kan maken begrijp ik dat je Philips AB het niet doet met je UPC decoder? In dat geval neem je toch gewoon een universele remote? (Logitech Harmony!)

• Tweddy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08-02 23:02
Is het niet zo dat de 9664 een ingebouwde decoder heeft en je dus die van UPC niet meer nodig hebt?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
snowieblowie33, welkom op GoT :)

We stellen het hier op prijs dat je eerst zelf probeert het probleem op te lossen. Dus, wat heb je zelf al ondernomen, wat ben je tegengekomen en wat er werkte er niet?

Verwijderd

Topicstarter
Goedenavond tweddy
nee dat klopt dvb-t,dvb-c mheg decoder maar dat ondersteunt alleen ziggo
en der zit een mooie universele afstandbediening bij en heb een upc hdtv met een phillips digitale decoder en er zit wel zo een zelf zoekende rc-code op maar het lukt niet em handmatig invoeren ook niet.
groet snowie
{late reactie ivm vakantie}
Tweddy schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 08:35:
Is het niet zo dat de 9664 een ingebouwde decoder heeft en je dus die van UPC niet meer nodig hebt?

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:58

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica