In een discussie van vandaag over ABit mainboards, geef ik mijn eigen mening en mijn ervaringen. Dit wordt gemodereerd met interessant, 2 puntjes. Vervolgens is het ineens -2 flamebait!! Ik ben niet iemand die iedereen na gaat lopen blaten, want dat doen er al genoeg. Maar als je een gegronde mening geeft dan ben je volgens mij per definitie al aan het flamen ofzo?? Vervolgens komt er een feutje voorbij die mijn verhaal letterlijk loopt na te lullen(!!) en dan +2 interessant krijgt. Ik vraag me toch ECHT af wie er hier precies modereert, en hoeveel er aan vriendjes politiek doen, want ik word hier echt kotsmisselijk van
Omdat iemand de pest aan je heeft wordt je helemaal de grond in gemodereerd, en iedereen die je jou nablaat krijgt punten. Fijn systeem hoor! 
Van mij mogen ze dat hele puntensysteem afschaffen, want blijkbaar kunnen een aantal pubers er niet echt volwassen mee omgaan. Het wordt een zooitje zo, en niemand heeft iets aan die punten

Van mij mogen ze dat hele puntensysteem afschaffen, want blijkbaar kunnen een aantal pubers er niet echt volwassen mee omgaan. Het wordt een zooitje zo, en niemand heeft iets aan die punten

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein