Gebruik van een Psion Netpad

Pagina: 1
Acties:

• Ligone
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-12-2025
Ik heb onlangs een psion netpad verkregen die nog volledig in werking is. Het bevat een GPRS module, SD card slot en een seriele poort.

Mijn probleem is nu dat hier windows CE 4.2 op geinstalleerd staat en hier is blijkbaar zo goed als geen software voor te vinden. Ik heb al geprobeerd om software voor pocketpc te installeren maar zoals ik elders al terugvond is dit niet mogelijk.

Het zoeken naar software hiervoor heb ik al bijna opgegeven maar was nu op zoek of het mogelijk is er pocketpc op te zetten. Hier kan ik echter ook niks over terugvinden. Is er iemand ooit gelukt in zoiets of is dit gewoonweg onmogelijk?

Ik heb wel al het één en ander gevonden over rom's wijzigen maar ik veronderstel dat je een link met je pc moet leggen dan en hier zie ik ook weer geen mogelijkheid toe behalve via de seriële poort.

Het meest logische lijkt me via een SD kaart?

linkje naar de specs: http://www.psionteklogix.com/documents/com/specSheets/Netpad_A4.pdf

[ Voor 9% gewijzigd door Ligone op 08-07-2009 00:06 ]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Volgens Google is de Psion Netpad een soort tablet-computer. Ik move je topic dus maar naar CSL, want hier heeft het geen plaats :)

WBM → CSL