since 21aug'04: Asus K8VSE Deluxe, AMD Athlon 64 3400+, Twimos 1 GB PC3200, Maxtor U133/7200 160GB+120GB, Asus V9999GE and SunBeam Aryclic Case
Via PHP kan je pop3 uitlezen met headers en sender, dat in een array via de mailoptie versturen?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Zoiets... PHP is ook prima, maar dan moet het automatisch draaien mbv crontabSinergyX schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 23:56:
Via PHP kan je pop3 uitlezen met headers en sender, dat in een array via de mailoptie versturen?
Het is wel handig met MySQL, dan kan het controleren of het bestaat, dus geen herhalingen.
Programmeren is erg omslachtig, maar is er toch wel ergens een library?
since 21aug'04: Asus K8VSE Deluxe, AMD Athlon 64 3400+, Twimos 1 GB PC3200, Maxtor U133/7200 160GB+120GB, Asus V9999GE and SunBeam Aryclic Case
Om te beginnen is dit niet het goeie subforum, wat heeft dit met internetproviders en/of hosting te maken?
Verder, "ik vind het nog moeilijk iets te vinden". Dat is geen argument. Ik kan niet anders adviseren dan, breid je zoekwoorden uit en post op z'n minst de resultaten van je zoektocht.
Zo komt het wel erg "help eens even, ik vind het niet!!" over.
Verder, "ik vind het nog moeilijk iets te vinden". Dat is geen argument. Ik kan niet anders adviseren dan, breid je zoekwoorden uit en post op z'n minst de resultaten van je zoektocht.
Zo komt het wel erg "help eens even, ik vind het niet!!" over.
Dit topic is gesloten.
![]()