Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

samenvatting emailer

Pagina: 1
Acties:
  • 194 views

• huijaa
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-05-2024
Ik zoek naar een emailtool-programma:

Verzamelt onderwerp en afzenders van berichten van een bepaald emailadres (POP3-adres)
Maakt lijst onderwerpen/afzenders als een samenvattinglijst in één emailbericht
Stuurt het dan naar ander emailadres (SMTP-adres)

Kan ook als UNIX-script draaiend onder grontab.

Ik vind het nog moeilijk om iets te vinden m.b.v. Google met als zoekwoorden: SUMMARY EMAILER etc...

Voortbaat dank!

since 21aug'04: Asus K8VSE Deluxe, AMD Athlon 64 3400+, Twimos 1 GB PC3200, Maxtor U133/7200 160GB+120GB, Asus V9999GE and SunBeam Aryclic Case

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:03

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Via PHP kan je pop3 uitlezen met headers en sender, dat in een array via de mailoptie versturen? :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• huijaa
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-05-2024
SinergyX schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 23:56:
Via PHP kan je pop3 uitlezen met headers en sender, dat in een array via de mailoptie versturen? :)
Zoiets... PHP is ook prima, maar dan moet het automatisch draaien mbv crontab
Het is wel handig met MySQL, dan kan het controleren of het bestaat, dus geen herhalingen.
Programmeren is erg omslachtig, maar is er toch wel ergens een library?

since 21aug'04: Asus K8VSE Deluxe, AMD Athlon 64 3400+, Twimos 1 GB PC3200, Maxtor U133/7200 160GB+120GB, Asus V9999GE and SunBeam Aryclic Case

• IEF
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-11 20:42

IEF

Why so serious?

Om te beginnen is dit niet het goeie subforum, wat heeft dit met internetproviders en/of hosting te maken?

Verder, "ik vind het nog moeilijk iets te vinden". Dat is geen argument. Ik kan niet anders adviseren dan, breid je zoekwoorden uit en post op z'n minst de resultaten van je zoektocht.
Zo komt het wel erg "help eens even, ik vind het niet!!" over.

Dit topic is gesloten.