| MCTS:Exchange 2007/2010 | MCTS: SQL 2005 | MCSE:2003 | MCITP: EA | VCP 3/4/5 | CCNA |
Dit kan (als ik het goed heb) in 3.0 nog niet. Binnenkort in 3.1 wordt het mogelijk, de betá is er al voor de ontwikkelaars onder ons
Als ik me goed herinner, moet je telefoonboek eerst gesynct zijn met je telefoon voordat je kunt bellen. En dan zou je via het display tussen je teller moeten kunnen selecteren wie je belt. Nou is de 3GS wat nieuwer als de telefoons die destijds uit zijn gekomen, dus kan goed zijn dat je een firmwareupdate nodig hebt voordat ie het telefoonboek van de iPhone snapt. Als die er al zijn.
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Endness,
Dat is goed en slecht nieuws. Goed nieuws is dat het er aan zit te komen en het slechte nieuws dat het nog niet werkt. Ik had toch wel verwacht dat zoiets tegenwordig standaard is in een mobilie telefoon. De laatste jaren geen telefoon gehad die dat niet kon. Bedankt voor je reactie.
The Eagle,
Ik denk dat je het over een andere carkit hebt. Ik heb geen lijst waar ik uit kan kiezen. Ik druk gewoon op een knop, noem de naam van degene die ik wil bellen en de carkit belt. Tenminste dat is hoe het zou moeten werken. Uiteraard toch bedankt.
Dat is goed en slecht nieuws. Goed nieuws is dat het er aan zit te komen en het slechte nieuws dat het nog niet werkt. Ik had toch wel verwacht dat zoiets tegenwordig standaard is in een mobilie telefoon. De laatste jaren geen telefoon gehad die dat niet kon. Bedankt voor je reactie.
The Eagle,
Ik denk dat je het over een andere carkit hebt. Ik heb geen lijst waar ik uit kan kiezen. Ik druk gewoon op een knop, noem de naam van degene die ik wil bellen en de carkit belt. Tenminste dat is hoe het zou moeten werken. Uiteraard toch bedankt.
| MCTS:Exchange 2007/2010 | MCTS: SQL 2005 | MCSE:2003 | MCITP: EA | VCP 3/4/5 | CCNA |