Toon posts:

I/O voltage mod voor asus k7v

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie weet hoe dit moet, ik wil het namenlijk op 3,7 volt krijgen.
Een componenten schema van dit mainbord, of enkel het voedingsgedeelte is ook goed.
Ik hoop dat iemand iets weet want ik kan echt NIETS op het internet vinden hierover.

• Mc.Boldy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-08 10:54

Mc.Boldy

Chopperfreak without chopper

Staat er toevallig niets over in de manual? Ik kan vanavond wel effies kijken als je dat wilt of hep je hem zelf?

https://jobs.sap.com/search/?createNewAlert=false&q=&locationsearch=%27s-Hertogenbosch&optionsFacetsDD_department=&optionsFacetsDD_customfield3=&optionsFacetsDD_country=

• Dr.Q
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-07 16:21
I/O kan standaard tot 3.56. via jumpers.
Over een mod weet ik zelf niets eigenlijk.

Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)

Verwijderd

Topicstarter
Nee het staat niet in de manual.
En de enigste instellingen die mogelijk zijn zijn 3.3, 3.4, 3.56 en ik wil eigenlijk iets van 3,7 volt.
Ik zal het anders gewoon eens proberen te modden het is alleen met SMD en CSP altijd zo kut te zien welk weerstandje nou waaraan verbonden is, en voor je het weet doet niks het meer. En dat is dus net effe te tweakerig voor me.

Verwijderd

Topicstarter
Is er dan helemaal niemand die hier iets van weet.
Heeft iemand het al eens geprobeerd, mischien dat tie dan wat tips kan geven.
Er zullen vast wel meer mensen zijn met het zelfde probleem.
het zal vast wel een kwestie zijn van een weerstandje parralel over de uitgangsweerstand van een spannings regulator plaatsen, maar welk weerstandje.
Elk beetje informatie is welkom

Verwijderd

www.k7v.com misschien

Verwijderd

Topicstarter
Toevallig dat je dit zegt, was er net aan het kijken, voordat ik weer hierheen ging.
Heb je me mischien gehackt of zo???
Ik heb daar dus niets kunnen vinden, maar toch bedankt voor de moeite

• X1pheR
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-11-2025
Zoiets heet toeval geen hacken hoor! gelaxed man :) zulke dingen kunnen voorkomen. Ik heb die zelfde mobo ook. Heb je er al andere dingen mee gedaan of zo? Zo ja wat?! Altijd zoekende om verder te tweaken :P

edit:

of niet natuurlijk. Kan ook :?

Out of order...

Pagina: 1