Toon posts:

Monitor als televisie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedendag deskundige,

Ik heb een vraag met betrekking tot mijn scherm ik heb een 40 inch computer monitor en zou deze graag als televisie willen laten fungeren.

Maar ik zal niet weten hoe, mijn monitor heeft vanzelfsprekend natuurlijk geen coax of scart aansluiting, maar daarin tegen natuurlijk wel verscheidene HDMI poorten, wie kan mij de verlossende tip geven.

Alvast bedankt.

Verwijderd

Als je beschikking hebt over digitale televisie is het gewoon een kwestie van direct op de decoder aansluiten. Mocht je je computer als decoder willen laten fungeren heb je een tuner nodig. Je videokaart moet dan DVI of HDMI aansluiting hebben. Met een DVI aansluiting heb je nog een DVI-HDMI converter nodig van misschien 20 euro.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2009 22:55 ]

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 04-04 08:52
mag ik vragen hoe je er aan komt, want bij mijn weten zijn de 30'' dells/apples/lgs/ect. de grootste monitoren die nu geproduceerd worden

• dahakon
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-04-2024
darkpluisje schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 23:27:
mag ik vragen hoe je er aan komt, want bij mijn weten zijn de 30'' dells/apples/lgs/ect. de grootste monitoren die nu geproduceerd worden
http://tweakers.net/price...789=&i894=&a894=&x=16&y=9

Pricewatch is je vriend...

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

darkpluisje schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 23:27:
Er zijn genoeg grotere monitoren hoor, maar door de lage resolutie zijn die niet echt te gebruiken als standaard monitor (kan wel, maar alles is dan wel ontzettend groot). Ze hebben in elk geval wel allemaal lagere resoluties dan de 30" panelen.

In pirncipe zal het gewoon een TV zijn, waarbij je het tuner gedeelte mist.

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online
Makkelijkste is een kabeldecoder aansluiten via HDMI, waarschijnlijk moet je dan een decoder hebben die ook HDTV ondersteunt, omdat de anderen geen HDMI hebben.

De wijzen komen uit het Oosten!

Pagina: 1