[win7]betadriver soundcard > programma's starten niet meer

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stale
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-09 18:35
Beste tweakers,

Ik draai win7 32bit met als geluidskaart een theatron agrippa dts, nu heeft deze dezelfde chip als de auzentech xplosion 7.1 en met win XP werken de drivers van de auzentech prima met mijn kaart. Nu met win7 zijn er alleen nog drivers te vinden voor de auzentech, een betadriver: http://www.auzensupport.com/site/download/updates.php#

Nadat de installatie (zonder foutmeldingen ofzo) klaar is en de pc opnieuw is opgestart werken .exe programma's niet meer, met uitzondering van paint en nog een paar, maar kladblok en IE werken niet. Ook de geïnstalleerde driver kan ik het programma niet van openen. Ik heb al meerdere keren win7 opnieuw schoon geinstalleerd maar na de driver installatie doet niks het meer.. als op een icoon of vanuit de verkenner op de .exe dubbel wordt geklikt geeft hij aan dat hij zoekt (nieuwerwetse zandlopertje:P) maar er gebeurd niks..

wie weet hoe dit komt?

grt

Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stale
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-09 18:35
Vandaag met de x64 versie geprobeerd, schone instal (ook versie 7264 net als de eerdere 32bit) vervolgens de auzentech driver maar weer als resultaat een onbruikbaar systeem..

ik heb zo het idee dat het iets met de registers is na de driverinstallatie maar daar weet ik bijna niks van af..

Mijn PC