Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Vista] Omtoveren tot Mediacenter

Pagina: 1
Acties:
  • 202 views

Verwijderd

Topicstarter
Hoi.

Ik wil van mijn Vista een mediacenter gaan maken. Qua plugins enz. weet ik alles wel. Maar wat doen jullie met het OS? Strippen jullie het helemaal en laten julie mediacenter automatisch opstarten bij het aanzetten?

Mvg, Mick

offtopic:
Heb @google gezocht, maar kon niks vinden. Gezocht op: Vista strippen -> Vlite en Vista to mediacenter.

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:38
Waarom zou je Vista gaan strippen? Alleen maar meer kans dat je later weer tegen problemen aanloopt waardoor je mogelijk opnieuw moet installeren, iets wat niet fijn is als je je htpc net helemaal lekker werkend hebt. Gewoon eerst proberen zou ik zeggen, eventueel kun je een aantal services uitschakelen die je niet gebruikt, maar denk dat op een moderne pc (neem ik aan) de winst niet heel groot is. Je zou ook de RC van Vista7 tijdelijk eens kunnen gebruiken, heeft ook een fijne MediaCenter interface.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 22:22:

offtopic:
Heb @google gezocht, maar kon niks vinden. Gezocht op: Vista strippen -> Vlite en Vista to mediacenter.
Nog even doorzoeken dan op het forum :)
Er is genoeg te vinden, iets meer variatie in je steekwoorden gebruiken en je komt een stuk verder.

Aangezien het wel heel makkelijk is om te roepen dat je niks tegenkomt ga ik ook maar makkelijk doen en je de optie geven om wat meer tijd aan je research te besteden ;)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.