Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Sims 3, vis plekken maken

Pagina: 1
Acties:

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 29-11 10:56

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Topicstarter
Ik zit nu even De Sims 3 uit te proberen. Leuk spel, op veel punten zeker een verbetering tegenover De Sims 2, al mis ik soms wel wat.
Ik wil nu mijn eigen visplekken maken. Nu is mijn eerste probleem al dat ik niet snap hoe ik de vissen van de supermarkt in het water drop, maar dat is niet het grootste probleem. Als ik me niet vergis kan je bij de supermarkt niet alle vissen uit het spel kopen, en ik wil echt keuze kunnen maken uit alle vissen.
Weet iemand hoe ik een leuk vijvertje naar mijn wens kan maken?

Verwijderd

vind je dit echt een topic waard?
\[PC/Mac] The Sims 3

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-11 20:26

Stronkie

Where wind is Trouble

je moet minstens 10 vissen in je inv hebben van hetzelfde soort.. dan kun je deze uitzetten in je vijver

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Topicstarter
Ja, dat is het als je bij de super die vissen koopt, maar ik heb op internet allerlei vissoorten gevonden die niet in de supermarkt zijn, maar wel standaard in het spel zouden zitten.
Ik wil die vissen in één keer in een community lot.

[ Voor 12% gewijzigd door Amanoo op 07-07-2009 22:08 ]

• Racemol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-11 14:28
Ik denk dat je ze dan eerst allemaal moet gaan vangen (in het wild dus).

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Topicstarter
Dat zuigt, dan ben ik best wel lang bezig, en dan is ook het hele nut van mijn fishin lot eraf. Ik kan namelijk niet alle vissen vinden.

offtopic:
Valt me op dat hij wel eens schokt met draaien en in- en uitzoomen. Kan me niet voorstellen dat De Sims zwaarder is dan Crysis. Er moeten nodig nog een paar updates komen

[ Voor 41% gewijzigd door Amanoo op 07-07-2009 22:16 ]

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-11 13:17

PromoX

Flying solo

Gameplayvragen kunnen prima in een groot topic als dat er is, \[PC/Mac] The Sims 3 in dit geval. Voor verdere vragen daar dus graag verder :).
Op zich is er niet echt iets mis met iemand doorverwijzen naar een groot topic als dat er is, maar dat kan ook wel iets vriendelijker. Als je daar geen zin in hebt, laat het dan bij een topicreport :).

[ Voor 5% gewijzigd door PromoX op 07-07-2009 23:12 ]

And I'm the only one and I walk alone.

Pagina: 1