• Villains
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-12-2020
Heyy,,

Ik wil graag een laptop kopen, alleen ik vraag me natuurlijk wel af welke :). Mijn budget ligt zo rond de 900 euro, en wat ik er op wil doen is WoWen, natuurlijk wel op een goede kwaliteit, voor de rest gewoon word + internet enzo. Crysis etc hoeft van mij niet. Volgens mij is voor WoW niet zo heel veel vereist, dus hij mag natuurlijk ook wel wat onder mijn budget liggen :).

Ik had even gekeken enzo, maar ik heb niet zo heel veel verstand van computers/laptops, en welke ik dan het beste ervoor kan gebruiken en kopen. Meestal geldt natuurlijk wel meer is beter en duurder is beter, maar ik weet totaal niet hoever ik moet gaan enzo.

Ik zag volgens mij vandaag nog de 'HP Pavilion dv5-1220ed (NF729EA)' , die in best buy editie van april staat, voor volgens mij 700 euro in de Saturn. Weet ik niet meer zeker, maar is deze ook geschikt als Laptop voor WoW etc? Welke andere laptops zou ik beter kunnen aanschaffen?

Verders als het niet zou gaan lukken met laptop, wel desktop zou ik dan het beste kunnen nemen? Hoeveel ben ik dan ongeveer kwijt met scherm etc. Alleen ik wil niet een beetje losse onderdelen over van het internet vandaan halen, maar zou liever gewoon een systeem kopen of het laten in elkaar zetten bij een winkel waar ik ook de onderdelen koop. Ik moet trouwens als ik een desktop koop ook een scherm erbij kopen.

Alvast bedankt,

Villains :D

Edit: Zou ik beter een desktop of een laptop kunnen nemen? Of maakt het voor 'mijn geval' niet zo heel veel uit?

[ Voor 6% gewijzigd door Villains op 07-07-2009 19:51 ]

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:12
Welkom op GoT!

Helaas zijn dergelijke topics in losse vorm niet toegestaan, lees hiervoor CSL Beleid en Wat is er, in 2009, anders in CSL? eens door.

Echter is er wel ruimte voor advies omtrent de aankoop van systemen en laptops. Hiervoor hebben we echter centrale topics aangemaakt om zo te voorkomen dat het Complete Systemen & Laptops (CSL) forumdeel dicht groeit met "boodschappenlijstjes". Ik adviseer je om vooral *LET OP* - Wat moet ik kopen? eens door te nemen.

Je kan advies vragen in een van de topics genoemd in *LET OP* - Wat moet ik kopen?. Probeer echter eerst wel wat laptops uit te zoeken met behulp van reviews en benchmarks. Een goede start daarvoor is het doorlopen van CSL Notebook Buy Guide. Ook de NBBG (te vinden in de CSL) geeft een idee in welke richting je moet kijken qua notebooks.

Ik wens je veel succes met het zoeken van een goede laptop. Dit topic sluit ik echter, maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde topics.

Dit topic is gesloten.