[VISTA] Draadloze communicatie niet in te schakelen.

Pagina: 1
Acties:

• Jokuh
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 03-03 12:53
Beste mensen,

Mijn laptop heeft ineens alles m.b.t. connectiviteit eruit gegooid. Ik zag ineens de netwerkverbinding (WLAN), en Bluetooth verdwijnen. Met de combinatie fn + f8 kon ik eerst de wlankaart en bluetooth uitschakelen. Ik heb al vanalles gezocht, maar ik kom steeds op een dood eind uit. Als ik nu op de toetsen fn + f8 druk, krijg ik de volgende tekst onder het icoontje boven in beeld te zien: "Draadloze communicatie is uitgeschakeld. Zet de draadloze-communicatieschakelaar in de aan-stand." Echter kan ik de draadloze communicatieschakelaar nergens vinden. Normaliter kan ik switchen welke ik aan wil hebben.

Hieronder wat extra informatie.
Laptop: Toshiba Satellite A100 812

Ik hoop dat ik dit topic in het goede subforum geplaatst heb. Twijfel nog tussen Laptops, Besturingssystemen en Netwerken, maar de nadruk ligt echt op de connectie.

[ Voor 9% gewijzigd door Jokuh op 07-07-2009 18:59 ]

• K1pje
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 04-03 11:58
ik heb niet dezelfde laptop, maar mijn laptop heeft een switch zitten. Gewoon aan de zijkant een knopje dat ik heen en weer kan schuiven waarmee me wireless en bluetooth aan/uitgeschakeld kan worden. Mogelijk dat jij ook zoiets hebt?

Nogmaals: ik heb jouw laptop niet, maar misschien heb jij ook zoiets ;)

• MaxPoweR
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:11

MaxPoweR

-=StopTech=-

FF uit en weer Inschakelen bij apparatenbeheer.

• Jokuh
K1pje schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 20:35:
ik heb niet dezelfde laptop, maar mijn laptop heeft een switch zitten. Gewoon aan de zijkant een knopje dat ik heen en weer kan schuiven waarmee me wireless en bluetooth aan/uitgeschakeld kan worden. Mogelijk dat jij ook zoiets hebt?

Nogmaals: ik heb jouw laptop niet, maar misschien heb jij ook zoiets ;)
Dat zijn bij mij de laptop functie toetsen. (FN) Hier zie ik dus geen keuzemogelijkheden meer.
MaxPoweR schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 20:35:
FF uit en weer Inschakelen bij apparatenbeheer.
Al geprobeerd, heeft helaas niks uitgehaald.

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-03 11:46
De Toshiba van mijn vriendin heeft aan de voorkant een klein schakelaartje zitten, naast de aansluitingen voor de hoofdtelefoon en dergelijke. Als die uitstaat geeft hij met de FN toetsen doortgelijke meldingen

Desktop | Server | Laptop

• K1pje
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 04-03 11:58
Rupie schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 07:34:
De Toshiba van mijn vriendin heeft aan de voorkant een klein schakelaartje zitten, naast de aansluitingen voor de hoofdtelefoon en dergelijke. Als die uitstaat geeft hij met de FN toetsen doortgelijke meldingen
Dat is dus zo'n beetje wat ik bedoelde ;) Bij mij zit ie dus ook naast de hoofdtelefoonansluiting (daar doelde ik een beetje op met de zijkant ;))

Is het probleem zo opgelost of is dat niet de oplossing?

• Jokuh
Ja, dat was hem.

K1pje, mijn excuses voor het niet goed checken van jou mogelijkheid in de eerste instantie. Ik dacht dat er alleen maar fn toetsen of hardwarematige toetsen dit konden regelen. Blijkbaar beide dus.

Iedereen bedankt voor de hulp!
Pagina: 1